Star Wars *spoiler*
Fra : Emil Saksager

Dato : 23-05-04 22:21

Er det Anakin Skywalker, der bliver Darthwader?

Emil

Fra : Pipeline

Dato : 23-05-04 22:38

"Emil Saksager" <emil.saksager@tdcadslfjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> Er det Anakin Skywalker, der bliver Darthwader?
>
> Emil

Ja.
--
MVH/Regards
Pipeline (Remove XXXXXX to reply)

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 23-05-04 23:12

"Emil Saksager" <emil.saksager@tdcadslfjerndette.dk> wrote in message
> Er det Anakin Skywalker, der bliver Darthwader?
>
> Emil

Er du seriøs? Eller joker du?

Hvis første er tilfældet..... Welcome to the real world
Hvis andet er tilfældet..... Please do not waste our precious time

Mvh. Martin

Fra : Martin Møller

Dato : 24-05-04 13:08

Emil Saksager wrote:
> Er det Anakin Skywalker, der bliver Darthwader?
>
> Emil

Hvad er det for en spoiler vi skal passe på?
--
/Martin
- Ved svar på email - fjern SPAMFILTER i adressen.

Fra : Emil Saksager

Dato : 24-05-04 16:32

Ja, jeg er seriøs.. :D Jeg har kun set filmene én gang før, og det var da,
de sidst blev vist på tv2. Var bare ikke 100% sikker.. ;)

....og angående spoileren, så var det blot for at beskytte lige så udviddende
folk som mig, mod det svar der eventuelt ville komme...

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 24-05-04 16:35

> [...]
udviddende
> folk som mig, mod det svar der eventuelt ville komme...

Jeg er chockeret

Mvh. Martin

Fra : Kim2000

Dato : 23-05-04 23:24

> Er det Anakin Skywalker, der bliver Darthwader?

spoiler og spoiler er så meget sagt, da det jo ligesom er hele pointen i
episode 1-3....

mvh
Kim

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 25-05-04 14:32

"Emil Saksager" <emil.saksager@tdcadslfjerndette.dk> skrev i en meddelelse
> Er det Anakin Skywalker, der bliver Darthwader?

Dooooooooh, nu har du ødelagt det hele for mig

Ej, vil du SÅ være venlig at komme igang med at se de film igen unge mand!

VH
Peter

Fra : David Rasmussen

Dato : 26-05-04 11:15

Peter Tønnesen wrote:

> Dooooooooh, nu har du ødelagt det hele for mig
>
> Ej, vil du SÅ være venlig at komme igang med at se de film igen unge mand!

Husk brækposen og de opkvikkende piller!

/David

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 28-05-04 18:33

> Husk brækposen og de opkvikkende piller!

Jeg troede kun det var de nye film du ikke kunne lide?

Mvh. Martin

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-05-04 17:25

Martin Ohlsson wrote:

> Jeg troede kun det var de nye film du ikke kunne lide?

Jeg troede det var dem der blev refereret til. Men jeg kan godt se at
jeg nok tog fejl :)

/David