Kender I det? ;-)
Fra : Mette B

Dato : 23-05-04 21:03

Man investerer i diverse kattelegetøj af alle arter - mus, bolde, ting
der siger noget, ting der kan noget, ting i farver, ting der lugter,
ting der kan det hele...

Og så kan et stykke sammenkrøllet papir i en snor blive kattens
ynglingslegetøj? *stort katte fniz*

Har lige haft gang i hytten i forbindelse med min "familiesammenføring"
af gamle 1 årige Lille Mis og unge 20 mdr. gamle Liva (der er flyttet
ind for en måned siden snart) - ved at lege med dem begge to på en
gang... og ikke meget af legetøjet var interessant, indtil jeg fandt på
en lang (!! så gode venner er de ikke endnu *G*) snor med sammenkrøllet
papir bundet i begge ender.. som jeg så stod og smed rundt i luften -
det var en SUCCES

Hurra for det enkle

Miav og poteklask

Mette B

Fra : zasha

Dato : 23-05-04 21:26

> [...]
> ting der kan det hele...
>
> Og så kan et stykke sammenkrøllet papir i en snor blive kattens
</klip>

Har aldrig prøvet det, men gør det straks, så den lille tapet-mester, Mulle,
kan lade mit tapet være - omend det allerede ser miserabelt ud *suk*

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi
http://chocolade.dk

Fra : Mette B

Dato : 23-05-04 21:39

> zasha skrev:
>
> Har aldrig prøvet det, men gør det straks, så den lille tapet-mester, Mulle,
> kan lade mit tapet være - omend det allerede ser miserabelt ud *suk*

Nåerh ja det læste jeg godt tidligere på aftenen ! *fniz* Måske du
skulle prøve med noget "gå væk kat" på tapetet? hi hi Ved ikke om det
virker.. har engang prøvet med peber et sted min gamle kat altid
tissede, når han skulle provokere - men det hjalp ikke *G*

Med venlig hilsen
Mette B
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Leyna

Dato : 23-05-04 21:38

On Sun, 23 May 2004 22:03:19 +0200, Mette B
<justice_dkKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote:

> [...]
>ting der kan det hele...
>
>Og så kan et stykke sammenkrøllet papir i en snor blive kattens

Det kan jeg i hvert fald sagtens nikke genkendene til. En meget fin
mus på en pind blev "slagtet" på under 5 min. og så var den bare ikke
spændende mere. Sammenkrøllet papir eller staniol er dog et stort hit,
og papkasser i alle størrelser. Jeg investere IKKE i dyrt legetøj
mere.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Mette B

Dato : 23-05-04 21:36

> Mette B skrev:
>
> Har lige haft gang i hytten i forbindelse med min "familiesammenføring"
> af gamle TRETTEN årige Lille Mis....

Glemte lige et 3 tal

Fra : Kate

Dato : 23-05-04 22:31

Mette B <justice_dkKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in

> Glemte lige et 3 tal

Nårhhh, så forstår jeg bedre "gamle" i forbindelse med den kat. Tænkte
nu godt nok at den jo kunne være ligesom min Sofie, hun blev *voksen*
da hun blev kønsmoden, hvorimod hendes bror, Johan, først de seneste
par år er blevet "voksen", han er en gammel dreng på 14 og det mærkes
efterhånden.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.