Løsning: tv-guide på tv2.dk
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 23-05-04 20:07

Hej NG!

Jeg har tidligere spurgt, om nogen kunne hjælpe mig med et browserproblem:

Jeg kunne ikke udvide tv-guiden på tv.tv2.dk, og derved få beskrivelse af
programmer. Der skete INTET når jeg trykkede på de enkelte programmer. Men
jeg fandt en løsning:

Det var mit Navi-Sign program, (Det der gør at man kan skrive æ,ø, å i url),
der lavede fejlen. Slet programmet, og du kan nu udvide tv-beskrivelserne
igen! Skøønt!

Håber det samme gælder for jer andre der har haft problemet.

Mvh
Lasse Rønlev

Fra : GiWeo

Dato : 24-05-04 08:49

Hejsa

>Det var mit Navi-Sign program, (Det der gør at man kan skrive æ,ø, å i url),
>der lavede fejlen. Slet programmet, og du kan nu udvide tv-beskrivelserne
>igen! Skøønt!

Ja, det ødelægger mere end det gavner - min bliver også utrolig
langsom til at fnde siderne hvis det er installeret..

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Jesper Hansen

Dato : 24-05-04 14:16

On Sun, 23 May 2004 21:07:09 +0200, "Lasse Rønlev"
<6x122859@tiscali.dk> wrote:

>Det var mit Navi-Sign program, (Det der gør at man kan skrive æ,ø, å i url),
>der lavede fejlen. Slet programmet, og du kan nu udvide tv-beskrivelserne
>igen! Skøønt!

Tak for det - nu virker min tv guide oxo

Burde måske skrive til Nava-Sign om problemet

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 24-05-04 14:41

Jesper Hansen <lismoes@_fjern_dette_mail.dk> wrote in

> Tak for det - nu virker min tv guide oxo
>
> Burde måske skrive til Nava-Sign om problemet

Af og til bruger jeg ved en fejl IE6 på Windows 2000 Pro, og jeg kan heller
ikke bruge TV2s TV-guide til at se detaljer for det enkelte program - og
jeg har ikke nogle plugins installeret - bortset fra (naturligvis)
GoogleBar.

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Programmer's code comment:
//It probably makes more sense when you're stoned.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 24-05-04 19:47