Skærme
Fijala 3554
Skygger på Acer AL922 19" TFT
Fra : Henning

Dato : 23-05-04 17:47

Er der nogle der har erfaringer med at fjerne skygger på skærme:

Efter at have købt et 3 m forlænger kabel (analogt) til min skærm, viser den
en svag skygge til højre for alle tegn. Ved brug uden forlængerkablet -
altså kun med det medfølgende 2 m kabel - er der ingen skygger.

Hvad kan jeg gøre? - (udover at rykke computeren tættere på og dermed droppe
forlængerkablet).

På forhånd tak for hjælpen,

Henning

Fra : Hans

Dato : 23-05-04 18:05

Henning wrote:
> [...]
> ingen skygger.
>
> Hvad kan jeg gøre? - (udover at rykke computeren tættere på og dermed

Hvis du ikk kan fjerne skyggerne med autojustering er der ikke andet og gøre
end at bruge det korte kabel. Jeg vil dog anbefale dig at bruge
DVI-Indgangen, da du så ingen problemer vil have med skygger.

/ Hans

Fra : JRS -8260

Dato : 23-05-04 19:48

"Henning" <start@besked.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> altså kun med det medfølgende 2 m kabel - er der ingen skygger.
>
> Hvad kan jeg gøre? - (udover at rykke computeren tættere på og dermed

Sørg for at ledningen ligger udstrakt og at den ikke er i nærheden af andre
elektriske aparater.. Hvis ledningen ligger 'rullet op' eller i et virvar
kan det godt give dårligere signal..

MVH
JRS