Åbne IE6 maksimeret.
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 23-05-04 17:03

Greetings!

Nu vil denne fantastiske browser pludseligt ikke åbne maksimeret. What
to do?

Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Fra : Leony

Dato : 23-05-04 18:34

In news:hni1b095kpii5m4k6lbbae5eo34d6cfmom@4ax.com,
Jesper G. Poulsen typed:

> Nu vil denne fantastiske browser pludseligt ikke åbne maksimeret. What
> to do?

Træk skærmbilledet til fuld størrelse og lukke vinduet, så
husker IE størrelsen til næste gang. Hvis der er problemer med at huske
størrelsen, så prøv at holde Shift nede samtidig med lukningen af
vinduet.
Læg mærke til at du skal trække vinduet til fuld størrelse, hvis du
trykker på maksimer, så virker det ikke.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 23-05-04 23:06

On Sun, 23 May 2004 19:34:01 +0200, "Leony"
<leonyremovethis@tiscali.dk> wrote:

>Læg mærke til at du skal trække vinduet til fuld størrelse, hvis du
>trykker på maksimer, så virker det ikke.

Det har virket inden mine store problemer begyndte for et par uger
siden. Et "lille" standardvindue, men det blev altid åbnet maksimeret.
Dvs. en normaltilstand svarende til kvart fuldskærm - men altid åbnet
maksimeret.

Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Fra : Leony

Dato : 24-05-04 12:08

In news:6t72b0lohnihcr5ht52mhikd3ss1hfvb7u@4ax.com,
Jesper G. Poulsen typed:

> [...]
> siden. Et "lille" standardvindue, men det blev altid åbnet maksimeret.
> Dvs. en normaltilstand svarende til kvart fuldskærm - men altid åbnet

Den bliver du sgu lige nødt til at skære ud i pap for jeg forstår ikke
hvad du mener.
Hvordan kan noget åbne i en tilstand svarende til en kvart fuldskærm og
så være maksimeret?

Er det et højreklik på genvejen og så "egenskaber" og vælge "maksimeret"
i menupunktet "kør" der klarer ærterne.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 24-05-04 14:50

On Mon, 24 May 2004 13:07:43 +0200, "Leony"
<leonyremovethis@tiscali.dk> wrote:

>Hvordan kan noget åbne i en tilstand svarende til en kvart fuldskærm og
>så være maksimeret?

Normaltilstanden er kvart fuldskærm. Når vinduet er maksimeret fylder
det hele skærmen. Hvis man dobbeltklikker på titelbaren har man enten
et normal-vindue eller et maksimeret vindue.

>Er det et højreklik på genvejen og så "egenskaber" og vælge "maksimeret"
>i menupunktet "kør" der klarer ærterne.

Den mulighed har IE ikke.

Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Fra : Leony

Dato : 25-05-04 17:17

In news:cbv3b01tgnb9ogphkg0j4ukl09arjr0bkq@4ax.com,
Jesper G. Poulsen typed:

> Normaltilstanden er kvart fuldskærm. Når vinduet er maksimeret fylder
> det hele skærmen. Hvis man dobbeltklikker på titelbaren har man enten
> et normal-vindue eller et maksimeret vindue.

Ok, på den måde.

> Den mulighed har IE ikke.

Det har min:
http://hjem.get2net.dk/legeplads/ie.png
og det virker.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-05-04 19:08

On Tue, 25 May 2004 18:17:11 +0200, "Leony"

>Det har min:

Hmmm... Den på skrivebordet har ikke... :-/

Nå, nu er der Mozilla på maskinen også

Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Fra : Leony

Dato : 26-05-04 08:46

In news:gq27b0pdmvp6t6ubjngs0lrm9nhhun27ru@4ax.com,
Jesper G. Poulsen typed:

> Hmmm... Den på skrivebordet har ikke... :-/

Min er i quicklaunchen og den har også muligheden selvom den kopieres
til skrivebordet.

> Nå, nu er der Mozilla på maskinen også

Det er jo ikke Opera, men i mangel af bedre
Nå spøg til side.