Skærme
Fijala 3554
Samsung 172
Fra : Madsen

Dato : 23-05-04 16:15

Jeg har efter lange overvejelser købt en Samsung SyncMaster 172 x - og
den skuffer mig ikke (ok hvis den samme skærm med spec havde været der
i 19 tommer havde jeg valgt den)

Det er den første fladskærm jeg har haft, og det er noget af en anden
verden. Der skal virkelig indstilles meget før billedet er
tilfredsstillende. Men det gør ikke så meget, nydelsen af en sådan
skærm overskinner det :)

Men jeg har et sp, til gruppen, måske andre har en skærm magen til.

Der er en AUTO indstiloings knap på front panelet. Den skulle være god
til at indstille det hele automatisk. MEn den virker ikke :( Når jeg
trykker på den siger den at den ikke er tilgængelig? Nogen der har
svaret på det.

Jeg har installeret med den rigtige driver og de andre programmer der
følger med virker fint.

Vh
Madsen

Fra : M.M

Dato : 23-05-04 21:17

Hej
nej den fejler intet
1.med dvi kører den digitalt og instiller sig selv
2.hvid du bruger analog udgang
kan du godt bruge auto
m.merrild

Fra : Madsen

Dato : 24-05-04 15:10

On Sun, 23 May 2004 22:17:20 +0200, "M.M" <m.merrild@nrdc.dk> wrote:

>1.med dvi kører den digitalt og instiller sig selv

Perfekt tak, så er det derfor :)

har du selv en samsung 172x? hvis ja. blinker din grønne lampe også
når skærmen er slukket via afbrydning af PC?