NATHOLMEN - fiskeri i Sydnorge
Fra : schonnings@hotmail.c~

Dato : 23-05-04 11:59

Hej

Har I hørt om Natholmen og nærmeste omegn, et umådeligt naturskønt
område i Vestfold i det sydlige Norge? Stedet egner sig perfekt til
fiske- og familieferie, og fremstår stort set uberørt siden 1930´erne.
Gode muligheder for laks, gedde, torsk o.m.a.Du kan orientere dig i
lokalområdet, besigtige beboelsesmulighederne, studere fiskemuligheder
og meget andet på:

www.natholmen.dk

Hilsen Lars

Fra : Michael Boysen

Dato : 23-05-04 13:44

schonnings@hotmail.com wrote:
> Hej
>
> Har I hørt om Natholmen...... [SNIP]

Hej Lars

Det er svært at undgå.....

Til en anden gang bør du vide, at det ikke er tilladt at reklamere i
denne gruppe, og at man skal huske at skrive [opslag] i sub. linien, når
man henviser til sin egen hjemmeside.
http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.lystfiskeri

Venlig hilsen
Michael Boysen

Fra : schonnings@hotmail.c~

Dato : 23-05-04 23:02

Hej

Tak for tippet.
Jeg beklager hvis jeg har brudt en eller anden ettikette her. Men...
har jeg ikke forstået det korrekt således, at det er tilladt at sende
f.eks. tips videre til andre i et forum som dette - f.eks. et om, hvor
man kan købe en billig fiskestang eller lignende???

Hilsen:
Lars Schonnings

Fra : Calle.

Dato : 24-05-04 05:15

> [...]
> f.eks. tips videre til andre i et forum som dette - f.eks. et om, hvor
> man kan købe en billig fiskestang eller lignende???

det er jo ikke det du gør, du reklamerer for dig selv og dit foretagende

--
Calle.

Fra : Calle.

Dato : 23-05-04 17:13

> [...]
> Gode muligheder for laks, gedde, torsk o.m.a.Du kan orientere dig i
> lokalområdet, besigtige beboelsesmulighederne, studere fiskemuligheder

spar os for din reklame! læs reglerne for usenet.

--
Calle.

Fra : schonnings@hotmail.c~

Dato : 28-05-04 00:56

Hej
Til vedkommende, der åbenbart beskylder mig for at: "reklamere for mig
selv og mit foretagende": hvs man nu havde givet sig tid til at kigge
siden igennem ville man opdage, at jeg på ingen måde reklamerer for
mig selv - og slet ikke for mit "foretagende." Jeg har absolut ingen
økonomiske interesser i dette - til gengæld har jeg VEDERLAGSFRIT
(hvis nogen ved, hvad det betyder) lavet et website for et norsk
familiemedlem. Man kan så kan bryde sig om sitet eller lade være -
hvorefter jeg har tilladt mig at lægge en henvisning til samme site -
i et forum, hvor jeg anså det for blot ovejvejende (?) sansynligt, at
indholdet muligvis måtte have bare en anelse interesse for brugerne.

Måske tog jeg fejl - lystfikere er måske ikke interesserede i
lystfiskeri.

Jeg er ikke selv lystfisker, og skulle jeg have taget læsterligt fejl
bekalger jeg meget. Jeg er heller ikke jævnlig bruger af
nyhedsgrupper, og derfor heller ikke speciel vant til ettiketten, men
hvis nogen gider give mig et tip om hvordan... skal jeg gerne forsøge
at få webmaster til at fjerne indlægget igen.

LS

Fra : Posten

Dato : 28-05-04 18:23

Jo, og jeg er sikkert ikke alene om at synes, at det var et godt link du
sendte. Tak for det.

De sure opstød må man bare lære at blæse på, når man er i et sådant forum
som det her.

Stort smil
Anders

Fra : Calle.

Dato : 28-05-04 18:56

Posten wrote:
> Jo, og jeg er sikkert ikke alene om at synes, at det var et godt link
> du sendte. Tak for det.
>
> De sure opstød må man bare lære at blæse på, når man er i et sådant
> forum som det her.

Problemet er jo bare, at usenet reglerne ikke er fulgt.
Der er en gruppe der hedder opslag, som er til sådanne ting.

--
Calle.