IOGEAR Router med indbygget 120 gb ftp ser~
Fra : Bjørn Studsgaard Lar~

Dato : 23-05-04 11:45

Hej

Jeg ville hører om nogle havde erfaringer med nedenstående produkt.

Hvordan er bruger indstillings mulighederne på ftpen (mulighed for
personal/public folders)?

Evt. forslag til andre produkter som har samme funktioner
Min. 80 gb.
FTP.
Selvstændig netværks enhed.
Må ikke støjer (automatisk powerdown på HD)
Router delen er nødvendig
Flere bruger opsætning

BOSS (Broadband Office Storage Server) 120GB - GNS1000120
http://www.iogear.com/main.php?loc=product&product_id=644

Mvh,
Bjørn

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 23-05-04 12:07

"Bjørn Studsgaard Larsen" <BSLnews.fjernmig@studs.dk> wrote:

>Evt. forslag til andre produkter som har samme funktioner

Der findes efterhånden flere bredbåndsroutere med indbygget ftp-server og USB port til ekstern disk, jeg kan nævne ASUS WL-500b/g
serien.

I reglen kan man også finde manualerne på support siderne - Så kan man checke om funktionaliteten er det man ønsker...

<mlr>

Fra : Bjarne

Dato : 23-05-04 12:18

> [...]
> Router delen er nødvendig
> Flere bruger opsætning
>
> BOSS (Broadband Office Storage Server) 120GB - GNS1000120

Hvad med Mirra, den overvejer jeg. Er der nogen som har erfaring med den?

http://www.mirra.com/product/index.html

Bjarne

Fra : TS

Dato : 23-05-04 12:28

"Bjørn Studsgaard Larsen" <BSLnews.fjernmig@studs.dk> wrote in message
> [...]
> FTP.
> Selvstændig netværks enhed.
> Må ikke støjer (automatisk powerdown på HD)

Hej
Her er der også et rigtig god bud - kræver så at du selv sætter en usb disk
til:

https://ssl.itbutikken.dk/vareinfo/vis_vare.asp?varenr=65762

Det er bare ærgeligt at itbutikken er de eneste herhjemme der har den. Men
prøv i Tyskland ellers.
TS