Hvad kan gøre det svært for en pige at få ~
Fra : pete

Dato : 23-05-04 15:28

Hvad kan gøre det svært for en pige at få orgasme?

er der flere end disse 3 punkter?

1. Bevidst eller ubevidst blokering på grund af følelsesmæssigge problemer.

2. Klitoris er meget øm og tåler ikke berøring.

3. Mangel på stærke erotiske fantasier.

pete

Fra : ulla

Dato : 23-05-04 10:51

Hej.
De 3 punkter du nævner, er som oftest grunden til manglende evne til at opnå
orgasme. Især punkt et kan være en hård nød at knække...
Dog vil jeg lige tilføje, at mange kvinder åbenbart ikke har lysten/ ikke
ønsker at røre ved sig selv, hvilket kan være et godt supplement, mens man
dyrker sex.
Mange mænd (og kvinder??) mener stadig at manden har ansvaret for kvindens
orgasme, hvilket jeg personligt finder dybt latterligt.
Først og fremmest, finder jeg det latterligt at bruge ordet "ansvar" i
forbindelse med god sex. Voksne mennesker er vel i stand til at lege, uden
nødvendigvis at skulle tage ansvar?
Dernæst handler det vel om at nyde, sig selv, og sin partner, og ikke jage
orgasmen. Tit og ofte kommer det så helt af sig selv...
Hvis ikke vi kvinder ved hvordan vi kan få orgasme, hvordan i alverden
skulle mændene så vide det?
Så mit personlige råd vil være: Kvinder: Frem med klør fem (eller hvad der
ellers er i nærheden), og nyd jer selv.....
(Udfra egen erfaring, ved jeg at en del mænd faktisk tænder på at hans
kvinde leger med sig selv under selve akten

Fra : Paul

Dato : 23-05-04 14:12

"ulla" <brummes@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Mange mænd (og kvinder??) mener stadig at manden har ansvaret for kvindens
> orgasme, hvilket jeg personligt finder dybt latterligt.

Enig.

> Først og fremmest, finder jeg det latterligt at bruge ordet "ansvar" i
> forbindelse med god sex. Voksne mennesker er vel i stand til at lege, uden
> nødvendigvis at skulle tage ansvar?

Øh... nej!
Voksne mennesker er så gennemterpet med ansvar, at de ikke ved, hvad de skal
stille op når ingen er ansvarlige.
Specielt når vi taler om (børne)familier, så er hverdagen SÅ fyldt med kampe
om ansvar, at der ikke er meget energi tilbage til leg og "uansvarlighed" i
forbindelse med sex. Bare se til sommer når rigtig mange tager på ferie. Man
har enormt svært med at være sammen på en afslappet facon, da man ikke
rigtig kender hinanden - andet end fra den daglige trummerum.

> Dernæst handler det vel om at nyde, sig selv, og sin partner, og ikke jage
> orgasmen. Tit og ofte kommer det så helt af sig selv...

Tja, hvis man har tiden til det...
Jeg elsker at få sex til at vare i timevis.

> Hvis ikke vi kvinder ved hvordan vi kan få orgasme, hvordan i alverden
> skulle mændene så vide det?

Exactly.

> Så mit personlige råd vil være: Kvinder: Frem med klør fem (eller hvad der
> ellers er i nærheden), og nyd jer selv.....

Og vi er nogen som gerne kigger på...

> (Udfra egen erfaring, ved jeg at en del mænd faktisk tænder på at hans
> kvinde leger med sig selv under selve akten

*hæhæ*

M.v.h.

Paul

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 23-05-04 18:58

"Paul" <paul_fra_usenet@yahoo.slettes.dk> skrev i en meddelelse

> Voksne mennesker er så gennemterpet med ansvar, at de ikke ved, hvad de
skal
> stille op når ingen er ansvarlige.

Det er ikke helt rigtigt. Vi mennesker ved skam godt, hvad vi skal stille
op, når ingen er ansvarlige. I så fald må vi straks finde nogen, vi kan gøre
ansvarlige. Nogle gange påtager vi os selv ansvaret, mens vi andre gange
begynder på en leg, hvor vi skiftes til at fralægge os ansvaret, indtil den
sidste person i rækken har fået det.

Det positive ved det er selvfølgelig, at vi har noget at diskutere.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : pete

Dato : 24-05-04 14:48

> (Udfra egen erfaring, ved jeg at en del mænd faktisk tænder på at hans
> kvinde leger med sig selv under selve akten

Jeg tænder kun på at en pige leger med sig selv når det er mig
som har bedt hende om at gøre det, så at jeg kan nyde synet stille og
roligt.
Jeg tænder fuldstændig af hvis pigen uopfordret begynder at lege med sig
selv. Så føler jeg at jeg mister den styring jeg som mand skal have i sengen
for at jeg kan være viril.

Fra : ulla

Dato : 24-05-04 09:19

Fra : bossy

Dato : 31-05-04 00:11

Fra : Kenneth F.

Dato : 23-05-04 12:50

Hvis hun falder og før en pæl op i tissekonen, så tror jeg også det gør ondt
bagefter at få en tissemand op i. Det kan muligvis gøre det svært at få
orgasme!