Kedelig kat finder ny beskæftigelse :o
Fra : zasha

Dato : 22-05-04 22:33

Ja, det er jo Mulle, der i et anfald af kedsomhed har besluttet at han vil
være maler....han er gået i gang med at trække tapeten af mit skab (jo, det
er tapetseret med samme tapet som soveværelset, da skabs-siden var ret
skrammet)
Så nu ligger han ovenpå skabet og klager sin nød (sådan "åååh, jeg keder mig
helt vildt og min mor forstår mig ikke, og lidt træt er man jo altid..." og
jeg er iøvrigt også sulten *han er lidt på skrump*) og hiver en strimmel
tapet af af og til...vældigt lystigt ..NOT
Jeg havde ellers håbet han var blevet tømrersvend *GGG*..øhh..jeg må vist
hellere daffe i seng, inden jeg bliver lidt for lystig *blypz*
--
Hilsen Miver og især Mulle's mor Heidi

http://chocolade.dk
og
http://hei.homepage.dk
og
http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=3636

Fra : Kate

Dato : 22-05-04 22:43

"zasha" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> wrote in

> og hiver en strimmel
> tapet af af og til...vældigt lystigt ..NOT

Hvis han så i det mindste kunne finde ud af at sætte noget myt
op....men, nænej, det kan man selv få lov at bakse med.
Du skal bare gøre som mig, køb nye møbler i en uendelighed, så bliver
kattene naturligt trætte
Idag blev det til seng og skab, som skal samles imorgen. Både det at
slæbe det ind og det at samle det kræver jo ca. 30 kattepoters "hjælp"
og så er de jo så dejligt trætte bagefter

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : zasha

Dato : 23-05-04 18:20

<klip> Hvis han så i det mindste kunne finde ud af at sætte noget myt
> op....men, nænej, det kan man selv få lov at bakse med.
> Du skal bare gøre som mig, køb nye møbler i en uendelighed, så bliver
> kattene naturligt trætte
Kate
/klip>.

Hej Kate :)

God idé :o
Jeg vil fluks se mig om efter et nyt skab...eller, måske se om jeg kan finde
en rulle tapet magen til og så laminerer det *G*

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

Fra : Allan

Dato : 22-05-04 22:47

"zasha" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg havde ellers håbet han var blevet tømrersvend *GGG*..øhh..jeg må vist
> hellere daffe i seng, inden jeg bliver lidt for lystig *blypz*

He He
Jeg tror at jeg skal stoppe med min vandforstøver. For det er åbenbart ret
så fedt at blive pladder våd

Det er gået hen og er blevet en leg om hvor våd man kan blive. Nå jeg må
finde noget andet han ikke kan lide:

Mvh Allan

Fra : zasha

Dato : 23-05-04 18:21

> [...]
> så fedt at blive pladder våd
>
> Det er gået hen og er blevet en leg om hvor våd man kan blive. Nå jeg må

Hej Allan :)

Hva' har du en Tyrksik Van, eller hvad de vand-glade katte nu hedder??
*smil*