info om Nicki byld i måsen
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 22-05-04 22:01

Hejsa

Jeg synes bare lige jeg vil fortælle jer hvordan det går med Nicki nu her et
par dage efter hans besøg på dyrehospitalet.

Han har det heldigvis efter omstændighederne godt nok, dog er han stadig
noget træt, og vil helst sove det meste af tiden. Han var til vores egen
dyrlæge i går for at få fjernet drænet. Han blev undersøgt og fik en
indsprøjtning, og heldig for os, uden beregning

Jeg vil samtidig benytte lejligheden til at sige tak til jer der skrev
indlæg til mit indlæg, det var dejligt at se så mange gav et hjælpene bud på
hvad det kunne være, og hvad jeg skulle gøre, det var i hvert fald meget
svært for mig at se Nicki lide, for godt havde han det ikke.

Mange hilsner fra

Bolette