inde i hvem?
Fra : keldo

Dato : 22-05-04 21:34

Hej med Jer

Kan i hjælpe mig? Er det Charlize Theron der er inde i Ashley Judd, eller er
det omvendt. Med andre ord: ligner de ikke hinanden som to dråber vand?
Er jeg den eneste der ikke kan kende forskel på disse to dejlige unger?

RK

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 22-05-04 22:08

On Sat, 22 May 2004 22:34:02 +0200, "keldo" <keldo@hotmail.com> wrote:

>Hej med Jer
>
>Kan i hjælpe mig? Er det Charlize Theron der er inde i Ashley Judd, eller er
>det omvendt. Med andre ord: ligner de ikke hinanden som to dråber vand?

Ashley er mørk med mørke øjne, Charlize er blond med blå øjne. De er
som nat og dag.

>Er jeg den eneste der ikke kan kende forskel på disse to dejlige unger?

Det tror jeg. Derimod har jeg en ven, som ikke kan se forskel på
Ashley Judd og prinsesse Alexandra.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : PerX ...

Dato : 22-05-04 23:59

In article <40afb93a$0$430$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
keldo@hotmail.com says...
> Hej med Jer
>
> Kan i hjælpe mig? Er det Charlize Theron der er inde i Ashley Judd, eller er
> det omvendt. Med andre ord: ligner de ikke hinanden som to dråber vand?

Nope.

> Er jeg den eneste der ikke kan kende forskel på disse to dejlige unger?

Ja (dvs, hvis man kigger på deres ansigt - nu ved jeg jo ikke hvad du
kigger på ;)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 23-05-04 12:01

> Nope.

> Ja (dvs, hvis man kigger på deres ansigt - nu ved jeg jo ikke hvad du
> kigger på ;)

selvom de "farvemæssigt" ikke ligner hinanden er det forståeligt at keldo
kan forveksle dem - de kan godt minde om hinanden - de er begge meget smukke
imo
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Peter Larsen

Dato : 23-05-04 15:14

"keldo" <keldo@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> det omvendt. Med andre ord: ligner de ikke hinanden som to dråber vand?
> Er jeg den eneste der ikke kan kende forskel på disse to dejlige unger?

Hvis man er heldig er de vel lidt inde i hinanden....