IE 6.0
Fra : Sailor (Ingvar)

Dato : 22-05-04 15:35

Davs
Jeg har et "problem" som jeg håber på at nogen kunne evt. løse for mig.
Det forholder sig sådan at min bror (han bor på Island) stiller billeder
af sin familie på hans hjemmeside til rådighed for familien og jeg vil
gerne kunne vælge de billeder som jeg vil gemme selv (i stedet for at få
det sendt via e-mail). Når jeg i Explorer vælger at sige gem billede så
kan jeg kun gemme som *.bmp og intet andet? Jeg vil gerne kunne gemme som
*.jpeg. Hvordan ændrer jeg disse indstillinger?

På forhånd tak for evt. svar

Ingvar

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 22-05-04 15:50

Sailor (Ingvar) wrote:
> [...]
> sige gem billede så kan jeg kun gemme som *.bmp og intet andet? Jeg
> vil gerne kunne gemme som *.jpeg. Hvordan ændrer jeg disse

Tøm mappen "midlertidige internetfiler":
Funktioner - Internetindstillinger - Slet filer

Hvis du vil undgå problemet i fremtiden kan du sætte størrelsen på
mappen til ca 30-40MB. Det gøres under
Funktioner - Internetindstillinger - Indstillinger

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Sailor (Ingvar)

Dato : 22-05-04 15:59

Hejsa

Ja det var Sørens, det virker.
Tak for det Søren

MVH
Ingvar

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-05-04 15:43

"Sailor (Ingvar)" <ingvarlena@_FJERNMIG_mobilixnet.dk> skrev :

>Når jeg i Explorer vælger at sige gem billede så
>kan jeg kun gemme som *.bmp og intet andet? Jeg vil gerne kunne gemme som
>*.jpeg. Hvordan ændrer jeg disse indstillinger?

Tøm Temporary Internet Files/Midlertidige Internetfiler i
Kontrolpanel => Internetindstillinger.

Sæt samtidig gerne størrelsen ned til 30 - 40 MB (eller mindre),
så opstår problemet ikke igen.
--
Knud
http://hjemmesider.frac.dk