Kan ikke åbne links ?
Fra : Kristian

Dato : 22-05-04 13:13

Hej !

Jeg bruger XP og IE6
Når jeg klikker på et link på en side (kan være en
hvilken somhelst side) sker der ingenting ?

Det har ikke altid været sådan, men er kommet i
løbet af par dage. Først var det bare nogen få
link, der ikke ville åbne, men nu er det alle...

Jeg har prøvet at køre både Ad aware og Spysweeper
uden held, Og virus scan finder heller ikke noget.
Nogen der har et bud på, hvad der er galt ?

Med venlig hilsen
Kristian Thomsen,

Fra : Michael

Dato : 22-05-04 14:57

> Nogen der har et bud på, hvad der er galt ?

Har du installeret en elelr anden form for pop-up stopper? Bare et bud....

Hilsen Michael

Fra : Kristian

Dato : 22-05-04 15:21

Hej !

"Michael" <cybermike@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Har du installeret en elelr anden form for pop-up stopper? Bare et bud....
>
> Hilsen Michael

Ikke anden end den der er indbygget i Google Toolbar..
Jeg har prøvet at afinstallere den, men det hjalp heller ikke..

Andre ting jeg har prøvet siden mit første indlæg :

Sætte skyderen i sikkerheds indstillinger til lav.
Resette indstillingerne for IE.
Slette midlertidige internet filer.
Slette alle Cookies.

Men lige lidt hjælper det, den vil ikke åbne links til andre sider..

Fortsat go´ Weekend til alle,

Kristian Thomsen

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 22-05-04 15:39

Hvad med hosts-filen?
%windir%\system32\drivers\etc

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-05-04 15:38

Kristian wrote:

> Sætte skyderen i sikkerheds indstillinger til lav.

Husk at sætte den tilbage på mellem.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Einar Langøen

Dato : 22-05-04 22:39

On Sat, 22 May 2004 14:12:33 +0200, " Kristian" <Who
Knows@nowhere.invalid> wrote:

> [...]
>
>Jeg har prøvet at køre både Ad aware og Spysweeper
>uden held, Og virus scan finder heller ikke noget.
>Nogen der har et bud på, hvad der er galt ?

Prøv å tømme "Midlertidige Internet-filer". Det skal hjelpe.

/Einar Langøen
www.weblinks.no