Export til Rusland
Fra : Ida

Dato : 22-05-04 13:08

Hej alle

Nu har jeg endnu engang brug for hjælp - denne gang søger jeg en standard
salgskontrakt på engelsk og, om muligt, exportregler, når det gælder
Rusland.
Jeg har forsøgt mig på Fødevaredirektoratets hjemmeside, men der fandt jeg
ikke megen hjælp.

Ida

--

www.corkycoon.dk
Nu med killinger

Fra : Camilla Baird

Dato : 22-05-04 13:26

Ida wrote:
> [...]
> Rusland.
> Jeg har forsøgt mig på Fødevaredirektoratets hjemmeside, men der fandt jeg

Jeg kender ikke til nogen standard salgskontrakt på engelsk.
Exportreglerne - eller nærmere importreglerne - burde Den Russiske
Ambassade eller konsulat kunne hjælpe dig med. Måske kan din lokale
fødevareregion også hjælpe - vedkommende kan du finde på
Fødevaredirektoratets side.
Jeg tror nu ikke, det er så kompliceret - finske udstillere rejser ofte
til Rusland... så mon ikke det bare drejer sig om en rabies vaccination?
Held og lykke med det!
mvh Camilla

Fra : Ida

Dato : 23-05-04 19:46

--

> [...]
> Jeg tror nu ikke, det er så kompliceret - finske udstillere rejser ofte
> til Rusland... så mon ikke det bare drejer sig om en rabies vaccination?

Hej Camilla

Jeg har sendt mail til den russiske ambassade og håber på svar - ellers må
jeg jo lige ringe.
Håber det kun er rabiesvaccinen..der er jo heldigvis efterhånden kommet ret
ens regler for export til de fleste lande *s*

Ida

www.corkycoon.dk
Nu med killinger

Fra : Crazy Camilla

Dato : 22-05-04 23:18

"Ida" <mail@KATTEBAKKEmaine-coons.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Rusland.
> Jeg har forsøgt mig på Fødevaredirektoratets hjemmeside, men der fandt jeg

Fødevaredirektoratet???
Jeg vidste ikke de spiste katte i Rusland.

Med ved venlig hilsen Camilla.

Fra : Camilla Baird

Dato : 23-05-04 00:20

Crazy Camilla wrote:
> "Ida" <mail@KATTEBAKKEmaine-coons.dk> skrev i en meddelelse

> Fødevaredirektoratet???
> Jeg vidste ikke de spiste katte i Rusland.
>
> Med ved venlig hilsen Camilla.

Nej Men det er der de ved om export/import af dyr
mvh Camilla www.korat.dk

--
?ÿ?‡

Fra : Crazy Camilla

Dato : 23-05-04 03:06

"Camilla Baird" <mail@korat.dk> skrev i en meddelelse

> Nej Men det er der de ved om export/import af dyr
> mvh Camilla www.korat.dk
>
> --

Jeg ved det godt, men det lyder bare ret makabert.

MVH Camilla.

Fra : Ida

Dato : 23-05-04 19:47

--

"Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> skrev i en meddelelse

> Fødevaredirektoratet???
> Jeg vidste ikke de spiste katte i Rusland.
>
> Med ved venlig hilsen Camilla.

Hehe Camilla - du er ikke den første der kommer med lune bemærkninger i den
retning ;-p

Ida

www.corkycoon.dk
Nu med killinger