MS Windows
briani 27239
Genvej til "Luk Computer"
Fra : Kenneth

Dato : 22-05-04 11:53

Hejsa

Jeg havde på et tidspunkt en genvej på skrivebordet jeg blot skulle klikke
på så kom boksen op hvor jeg kunne vælge at lukke, genstarte osv.

Hvordan laver jeg den igen? Jeg har sgu glemt det

Mvh.

Kenneth

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 22-05-04 12:05

Den Sat, 22 May 2004 12:53:01 +0200, "Kenneth"
<kennethsvarmepost@FJERNDETTEhotmail.com> skrev:

> [...]
>på så kom boksen op hvor jeg kunne vælge at lukke, genstarte osv.
>
>Hvordan laver jeg den igen? Jeg har sgu glemt det

http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=316

Lav en genvej:
%windir%\System32\shutdown.exe -s -f -t 00

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Gevaldi

Dato : 22-05-04 12:55

Michael Pilgaard skriblede:

> Lav en genvej:
> %windir%\System32\shutdown.exe -s -f -t 00

Eller hvis det er Win9x:
C:\WINDOWS\RUNDLL.EXE user.exe,exitwindows

--
/Gevaldi

Fra : Eigil Stoltz-Sørense~

Dato : 22-05-04 13:11

Gå i krontrolpanel/strømstyring/avanceret. der står: Når jeg trykker på
tændknappen på min computer, den sættes til luk computer, andvend og ok.
genstart computeren når du nu trykker på tænd knappen slukkes computeren,
det kan da ikke være nemmere.
--
Med venlig hilsen Eigil
eist7@webspeed.dk

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 22-05-04 19:34

Eigil Stoltz-Sørensen wrote:
> det kan da ikke være nemmere.

Jo. På det noname tastatur jeg har til 80,-kr er der
en power knap. Så skal jeg heller ikke række
efter knappen på spanden. Der er da Leth.

mvh
Henning

Fra : Eigil Stoltz-Sørense~

Dato : 22-05-04 19:48

Hej Henning!!!! nå jeg tænkte nu knappen på computerkassen det skulle også
virke, held og tillykke
--
Med venlig hilsen Eigil
eist7@webspeed.dk