MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvad er erfaring med brug af Tweak XP
Fra : Bjarne

Dato : 22-05-04 08:51

Jeg vil gerne høre om jeres erfaringer med brug af Tweak XP Pro fra
http://www.totalidea.com/frameset-products.htm inden jeg evt. investerer i
den

Er den bedre end MS Powertoys og hvad bruger den af kræfter

Bjarne

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 22-05-04 11:43

"Bjarne" <D1"slet dette"@NikonPro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den
>
> Er den bedre end MS Powertoys og hvad bruger den af kræfter

++++++++++++++++++

Hej Bjarne.

Du kan bare hente en prøve version, du kan bruge den 30 gange.

--
Mvh. Jørgen Nielsen
E-Mail jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Bjarne

Dato : 22-05-04 12:59

Jørgen Nielsen <Jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> wrote:
> ++++++++++++++++++
>
> Hej Bjarne.
>
> Du kan bare hente en prøve version, du kan bruge den 30 gange.

Det ved jeg, men jeg har ikke lyst til at få et program ind, som måske
efterlader en masse skjult, trods afinstallation, så man selv efter brug af
gendannelsespunkt til før, måske har problemer.

Har hørt om flere som har haft det inde og pludselig ikke har kunnet køre 16
bits programmer som f.esk. Symantec Intelligent updater, fordi de har fået
gjort et eller andet de ikke kan huske. Den chance tør jeg ikke tage

Bjarne

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 22-05-04 15:07

"Bjarne" <D1"slet dette"@NikonPro.dk> skrev i en meddelelse
KLIP
> [...]
> bits programmer som f.esk. Symantec Intelligent updater, fordi de har fået
> gjort et eller andet de ikke kan huske. Den chance tør jeg ikke tage

++++++++++++++++++

Hej Bjarne.

Der er altid en risiko ved et sådant tweak program, og med at få lavet ged i
det. Jeg havde på et tidspunkt installeret det, personligt vil jeg ikke give
så mange penge for det, mange af de tweak kan du lave med MS Powertoys, der
er nogle tweak i hvor det skulle give mere performance, jeg kunne ikke mærke
forskel. Det bruge ikke ret mange kræfter.

Fra : Bjarne

Dato : 22-05-04 15:27

> [...]
> tweak kan du lave med MS Powertoys, der er nogle tweak i hvor det
> skulle give mere performance, jeg kunne ikke mærke forskel. Det bruge

Hej Jørgen

Jeg siger tak for svar, og du rammer mit eget postulat, så jeg vil fortsætte
med MS Powertoys, som jeg ellers er godt tilfreds med

Bjarne