Nu begynder jeg snart at græde...
Fra : Christian Epstein

Dato : 22-05-04 08:47

Har læst alt hvad jeg kan om at kontakte min kære gamle router, og det
virker stadig ikke... Jeg har sikkert overset et eller andet... Men nu
er alt blevet helt nulstillet osv. Hvordan kommer jeg så i kontakt med
webinterfacen på routeren... P.S. Det er en efficient (Siemens)
5800se... alt hjælp påskyndes...

/Christian

--
Skrevet Med Venlig Hilsner i Thunderbird af Christian Epstein

Fra : Mig

Dato : 22-05-04 10:07

"Christian Epstein" <C.Epstein_NOSPAM_@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> /Christian
>

> --
> Skrevet Med Venlig Hilsner i Thunderbird af Christian Epstein

Du skal huske at være i samme IP netværk som den..

Fra : johnny

Dato : 22-05-04 10:07

"Christian Epstein" <C.Epstein_NOSPAM_@gmx.net> wrote in message
> [...]
>
> /Christian
>

> --
> Skrevet Med Venlig Hilsner i Thunderbird af Christian Epstein

hej prøv med http://192.168.254.254 user name login pass admin .
fundet på http://kb.efficient.com/utility/getfile.asp?rid=3024

hilsen johnny