Trailer vs. film
Fra : Poul E M

Dato : 22-05-04 08:33

Hej film folk

Jeg så lige Shaolin soccer, utrolig at en film kan være så plat, når
traileren sælger for vildt.
Er der nogen der kan komme i tanke om andre film hvor selve filmen skuffede
for vildt.

Hilsen Poul E M

Fra : Zeki

Dato : 22-05-04 09:02

> Er der nogen der kan komme i tanke om andre film hvor selve filmen
skuffede
> for vildt.

Jeg tror at det ville være mere relevant at vende spørgsmålet om.

Mvh Zeki

Fra : Kim2000

Dato : 22-05-04 09:11

> Er der nogen der kan komme i tanke om andre film hvor selve filmen
skuffede
> for vildt.

American Pie - The wedding, så sjov ud og endte med at være direkte pinlig
og ikke ret sjov

Møgunger - ser skidegod ud, men hverken jeg eller unger grinede, der lægges
op til en komedie og fik en halvflad krimi

Star Trek - Nemesis - en syret historie, selv for denne genre, men traileren
var fed

Og kan jeg ikke komme i tanke om flere lige nu....

mvh
Kim

--
DaMat udgiver blade, bøger og tegneserier,
og for at få smør på brødet sælger vi også helsekost produkter.

Fra : John Hinge

Dato : 22-05-04 10:04

On 22 maj 2004 Poul E M was heard to say:

> Hej film folk
>
> Jeg så lige Shaolin soccer, utrolig at en film kan være så plat,
> når traileren sælger for vildt.

Hvaaaaad ?
Shaolin Soccer er da ustyrligt skæg..
Halvdelen af morskaben består godt nok i at gætte hvad de mon
oprindeligt har villet sige før det blev oversat til engrish,
men det er da en skæg og anderledes lille film.
Ja det er da tihvertifalds min mening..

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 22-05-04 14:33

John Hinge skrev:

> Hvaaaaad ?
> Shaolin Soccer er da ustyrligt skæg..

Ja, den er skøn. Faktisk nok den kinesiske film, jeg har set flest
gange. Af en eller anden grund kan den altid tåle et gensyn.

--
Mvh. Peter

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 22-05-04 11:38

"Poul E M" <pollefyr@mail.dk> wrote in message
> [...]
> traileren sælger for vildt.
> Er der nogen der kan komme i tanke om andre film hvor selve filmen

Fire bogstaver! S.W.A.T !!!!!!!!!!!!!

Mvh. Martin

Fra : David Rasmussen

Dato : 22-05-04 11:56

Poul E M wrote:
> [...]
> traileren sælger for vildt.
> Er der nogen der kan komme i tanke om andre film hvor selve filmen skuffede

Jeg kan huske at da jeg så "Master & Commander"-traileren, tænkte jeg
"phåååårg..... den ser skod ud". Og så begyndte alle anmeldelserne at
strømme ind. Seks stjerner og fuldt hus overalt. Da jeg så endelig fik
den set, fandt jeg ud af at jeg havde ret i at den var skod.

/David

Fra : Taba

Dato : 22-05-04 14:49

> [...]
> strømme ind. Seks stjerner og fuldt hus overalt. Da jeg så endelig fik
> den set, fandt jeg ud af at jeg havde ret i at den var skod.

Havde det på FULDSTÆNDIG samme måde

/Taba

Fra : Jim Andersen

Dato : 25-05-04 08:41

Taba wrote:

> Havde det på FULDSTÆNDIG samme måde

Må jeg være med i jeres klub ?

/jim

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 22-05-04 19:51

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote in message news:<40af31df$0$182$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

> [...]
> strømme ind. Seks stjerner og fuldt hus overalt. Da jeg så endelig fik
> den set, fandt jeg ud af at jeg havde ret i at den var skod.

Nej David , nu må du styre dig . Den er ikke perfekt. Men
absolut heller ikke en skod film.

Fra : David Rasmussen

Dato : 23-05-04 09:54

Klavs Rommedahl wrote:

> Nej David , nu må du styre dig . Den er ikke perfekt. Men
> absolut heller ikke en skod film.

Jo, det er. Den er endnu dårligere end Gladiator, og det siger ikke så lidt.

/David

Fra : zcully

Dato : 22-05-04 16:03

> [...]
> traileren sælger for vildt.
> Er der nogen der kan komme i tanke om andre film hvor selve filmen

Maximum Risk med Van Damme har en totalt fed trailer hvor Firestarter kører
i baggrunden og det så er klippet næsten i takt med beatet. Det er fedt.
Men selvfølgelig var filmen totalt rådden. Læs: Van Damme....

/Zcully

Fra : Nyheds Grupper

Dato : 22-05-04 16:38

> [...]
>
> Hilsen Poul E M
>
> Kan pt kun komme i tanke om en film og det er "Meet The Parents", alt hvad
der var sjovt var med i traileren og resten af filmen skuffede.

Men som en trailer klipper (eller hvad sådan en nu hedder) svarer på
spørgsmålet "hvorfor viser i altid de bedste bider?" (stillede i Empire nr.
170)
"hvad ville du gøre, vise de værste?"
og mande har jo en pointe

Hilsen
Bo47

Fra : No Humor Man

Dato : 22-05-04 17:03

Nyheds Grupper wrote:
> [...]
> Men som en trailer klipper (eller hvad sådan en nu hedder) svarer på
> spørgsmålet "hvorfor viser i altid de bedste bider?" (stillede i Empire nr.
Ja, men nogengange viser de for meget. Hellere holde det i teaser
længde i stedet for en 3 minutters trailer... og så ville det være fedt
hvis man slet ikke viste noget fra filmen andet end mikro-korte klip
eller noget der har med filmen at gøre men ikke er sekvenser fra selve
filmene - ligesom de gjorde med den første Jurassic Park teaser, hvor
man bare så at de gravede et stykke rav op af jorden med en myg indeni.
Det var sgu fedt. (jeg kunne ikke lige komme i tanke om andre der
havde gjort sådan)

Hellere vise ingenting og så navnet end at vise alting, imo.

Meeeeeeen, det er jo ikke mig der bestemmer, så det'... ,-)

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
ICQ: 67778624

Fra : Frost

Dato : 23-05-04 01:28

"No Humor Man" <no.humor.man@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
> The Insane Asylum: http://www.fortunecity.com/marina/anchor/986/
> - trademark of the Watertight Precautions & The Jellyfish Association

Har du set den første trailer til Aliens vs. Predator?

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 23-05-04 12:28

No Humor Man escribió / skrev

> (jeg kunne ikke lige komme i tanke om andre der
> havde gjort sådan)

Godzilla havde også en sådan teaser.

En flok skoleelever er på museumsbesøg og deres lære står og fortæller
om hvordan en T-Rex var blandt de største og farligste rovdyr. I
bagrunden står et skelet af en T-rex. Pludselig drøner Godzillas fod
ned igennem taget og knuser T-rex skelettet. Det var da en fed teaser.

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Sulley

Dato : 22-05-04 18:56

"Poul E M" <pollefyr@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> traileren sælger for vildt.
> Er der nogen der kan komme i tanke om andre film hvor selve filmen

Synes Matrix Reloaded og Revolutions trailerne var fede, men filmene....
SUK!

Sulley

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 22-05-04 19:54

> [...]
> traileren sælger for vildt.
> Er der nogen der kan komme i tanke om andre film hvor selve filmen skuffede

Tja jegh vidste at det var et drama, men "In the Bedroom" var nok
nummer 1, dernæst "The Others" og så "Panic Room".
Jeg ville også have sagt "Hearts in Atlantis", men siger dog lidt
tanke vækkende til folket .

Fra : Poul E M

Dato : 23-05-04 08:28

> Tja jegh vidste at det var et drama, men "In the Bedroom" var nok
> nummer 1, dernæst "The Others" og så "Panic Room".
> Jeg ville også have sagt "Hearts in Atlantis", men siger dog lidt
> tanke vækkende til folket .

The Others og panic room synes jeg nu godt om og hearts in atlantis var nu
også god.

Hilsen Poul E M

Fra : Koeffe

Dato : 22-05-04 22:32

"Poul E M" <pollefyr@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der kan komme i tanke om andre film hvor selve filmen
skuffede
> for vildt.

Scary Movie filmene.
Problemet med gode trailere og dårlige film er oftest et problem i komedie
genren. Alle de skægge ting bliver brugt i trailerne og så er der ikke mere
tilbage til at gøre filmen god.

--
Koeffe

Fra : Rolf Thorup

Dato : 27-05-04 20:48

Koeffe wrote:
> [...]
> genren. Alle de skægge ting bliver brugt i trailerne og så er der ikke mere

Og jeg kommer straks til at tænke på Men In Black II, som passer perfekt
på ovenstående beskrivelse.

-Rolf

--
"Computers let you make more mistakes faster than any other invention
in human history, with the possible exception of handguns and tequila."

Fra : Jacob Andersen

Dato : 23-05-04 17:05

> [...]
> traileren sælger for vildt.
> Er der nogen der kan komme i tanke om andre film hvor selve filmen

Du må da ikke være rigtig klog. Shaolin Soccer en en fantastisk film.
Indrømmet, den er plat, men hvordan man skulle have fået et andet indtryk er
mig helt uforståeligt.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"