popup vindue ved mouseover
Fra : Steen

Dato : 21-05-04 22:04

Jeg er ved at lave en hjemmeside, hvor jeg kunne tænke mig at hvert
tumbnailbillede blev vist i et selvstændigt popup vindue ved mouseover.

Jeg har 24 felter, hvor det halve er billeder.
Tanken er at de 6 billeder i "venstre halvdel" skal vises i et popup vindue
i "højre halvdel", der gerne må dække billederne i "højre halvdel", når man
fører musen henover.

For at illustrerer hvad jeg mener har jeg uploaded nedenstående billede.

Jeg håber dette giver mening og takker på forhånd for løsningsforslag fra
jer eksperter.

Hilsen
Steen

http://home1.stofanet.dk/cymru/hp.jpg

Fra : Kristian Thy

Dato : 21-05-04 22:13

Steen uttered:
> Jeg er ved at lave en hjemmeside, hvor jeg kunne tænke mig at hvert
> tumbnailbillede blev vist i et selvstændigt popup vindue ved mouseover.

Prøv i en Javascriptgruppe, der kan de måske hjælpe dig.

\\kristian
--
There are 10 kinds of people.
Those that understand binary, and those who doesn't.

Fra : Steen

Dato : 21-05-04 22:31

tak for tippet. Det er ikke sådan med os newbies :)