Amstaff stjålet
Fra : Jimmy

Dato : 21-05-04 18:15

Hej

http://shor.ter.dk/456350280

http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?RubrikId=607&Fritekst=amstaff&M
edbillede=0&AntalDage=0&Querytype=0&KortSogRad=0&KortSogY=0&KortSogX=0&korts
ogNavn=0&radX=0&radY=0&RegionId=0&Forhandler=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&Sek
tionId=0&PrisTil=9999999&PrisFra=0

Fy for satan! Stjæler man en hund fortjener man en tur til Abu Ghraib!

/Jimmy

Fra : Pwh

Dato : 21-05-04 18:58

Jimmy wrote:
> Hej
>
> Fy for satan! Stjæler man en hund fortjener man en tur til Abu Ghraib!
>
> /Jimmy

Ja man får straks ideer om primitive aftraffelsesmetoder når man hører om den slags.
Jeg kender en dame der fik stjålet sin blandingshund for 1/2 år siden, hun fik den igen
af politiet efter 3 dage. Det havde været et rent mareridt fortalte hun mig, en ting er hvis
ens hund bliver kørt ihjel, men den uvished man må gå rundt med når ens hund er stjålet
må værer forfærdelig. Og specielt med en Amstaff ville man jo gå og frygte at den ville
blive brugt til hundekampe. Nogen mennesker her i verden har igen respekt overfor
andre menneskers føelser, psykopater som verden ville værer et bedre sted uden.

/Jens (som bliver helt ophidset af at læse den slags)

Fra : preben ipsen

Dato : 21-05-04 20:07

Hej
Når jeg følger linket, kommer jeg til en annonce om en trailer??? Var det
mon meningen?
venlig hilsen
Preben
www.showdogs.dk

Fra : Ove Kristensen

Dato : 21-05-04 20:34

Prøv at bladr lidt der nedad

Mvh
Ove.

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 21-05-04 20:41

On Fri, 21 May 2004 21:06:31 +0200, "preben ipsen"
<preben_spam@showdogs.dk> wrote:

>Hej
>Når jeg følger linket, kommer jeg til en annonce om en trailer??? Var det
> [...]

hundeefterlysningen er nede i bunden af side .

men den slags sker tidt, det er bare ikke så tidt at man hører om det,
da det jo for det meste kun kommer i lokalaviser

det gælder om aldrig at lade sin hund være alene, i bil eller uden for
foretninger hvis man har en hund der er af den type

et tip jeg har læst , få hunden tatoveret i lysken så de ikke kan
klippe ørene af og på den måde samtidig klippe tatoveringen af

og ideen med abuguaij-fængslet var fin nok, så ja nogle gange kan
tortur godt være akseptabelt .

HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.

Fra : Pwh

Dato : 21-05-04 23:06

Punish the deed, not the breed wrote:
> og ideen med abuguaij-fængslet var fin nok, så ja nogle gange kan
> tortur godt være akseptabelt .

Det var satans, du er modstander af dødstraf
men tilhænger af tortur. Forklar lige logikken i det.

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 22-05-04 18:16

On Sat, 22 May 2004 00:06:17 +0200, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

>Det var satans, du er modstander af dødstraf
>men tilhænger af tortur. Forklar lige logikken i det.
>
>/Jens

hvis der var nogen der stjal min hund ville jeg være tilhænger af både
tortur og dødsstraf

Fra : x Vuf x

Dato : 22-05-04 21:08

Sat, 22 May 2004 05:15:50 -1200, Punish the deed, not the breed wrote:

>hvis der var nogen der stjal min hund ville jeg
>være tilhænger af både tortur og dødsstraf

Ditto!

--
Mvh Sonja P. sonpetnospam@pc.dk http://www.sonpet.dk

Der findes ikke så stort et problem,
at det ikke kan løses. Citat SEJ

Fra : Pwh

Dato : 23-05-04 08:10

> hvis der var nogen der stjal min hund ville jeg være tilhænger af både
> tortur og dødsstraf

Og husk nu det skal værer i den rækkefølge hvis det skal have nogen effekt

/Jens (der ikke skyer mange metoder i forsvaret af sine hunde)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-05-04 13:43

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Og husk nu det skal værer i den rækkefølge hvis det skal have nogen effekt

> /Jens (der ikke skyer mange metoder i forsvaret af sine hunde)

Hej Jens

Hvad bliver det så til ??, Chinese pinfight, eller DødsMetal

M.V.H.....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 23-05-04 15:00

> Hej Jens
>
> Hvad bliver det så til ??, Chinese pinfight, eller DødsMetal
>
> M.V.H.....Benny..

Hej Benny

Bliver til med hvad, jeg har sgu så mange hængepartier efterhånden

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-05-04 16:23

> Hej Benny
>
> Bliver til med hvad, jeg har sgu så mange hængepartier efterhånden
>
> /Jens

Når du fanger skiderikken der har stjålet hunden. Vil du spise ham med
pinde, eller spille Metallica for ham

M.V.H.....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 23-05-04 17:26

> Når du fanger skiderikken der har stjålet hunden. Vil du spise ham
> med pinde, eller spille Metallica for ham
>
> M.V.H.....Benny..

Puha, så langt har jeg ikke tænkt men det med at få stjålet sin hund
tror jeg ikke kommer til at ske for mig.
Jeg efterlader dem aldrig uden for butikker, hvem helvede gider da også
stjæle sådan et par grimme møgkøtere, det ville værer straf nok i sig selv

/Jens (der med vilje kun har grimme dumme hunde folk ikke gider at stjæle)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-05-04 20:42

> [...]

> /Jens (der med vilje kun har grimme dumme hunde folk ikke gider at stjæle)

Nu skal du altså ikke eliminere al spændingen lige med det samme. Du skal
bare lære dine hunde, at hvis ikke det er den rigtige slags hundemad, så
bider de ham der fodrer dem i højre ankel. Så kan du altid skrive på
hundetegnet, smerter anklen for meget, så ring til følgende nummer )

M.V.H.....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 24-05-04 09:05

> [...]
> hundemad, så bider de ham der fodrer dem i højre ankel. Så kan du
> altid skrive på hundetegnet, smerter anklen for meget, så ring til

LOL
Nu tror jeg heller ikke at mine hunde er sådan nogen som folk bare
lige går hen til uden at jeg er der, eller de kender dem i forvejen
Angel skal jeg faktisk nok værer lidt ops på ikke går hen og bliver for "skarp".
Hun har meget tydelige Rottweilertræk i sit sind allerede, fremmede mennesker
er hun såmænd sød nok overfor, men fremmede hunde farer hun allerede frygtløst
lige i flæsket på hvis hun synes de kommer for tæt på, sådan var Tyson ikke i den alder.

/Jens (der nok får noget af en opgave med at socalicerer Angel)

Fra : MGA

Dato : 24-05-04 12:03

> /Jens (der nok får noget af en opgave med at socalicerer Angel)

Skal jeg komme med Kali? Hun skal nok kunne sætte hende på plads! *grin*

Mette (som ikke kommer fordi hun ved Kali bliver ædt af Angel i EN mundfuld)

Fra : Pwh

Dato : 24-05-04 14:05

MGA wrote:

> Skal jeg komme med Kali? Hun skal nok kunne sætte hende på plads!
> *grin*
>
> Mette (som ikke kommer fordi hun ved Kali bliver ædt af Angel i EN
> mundfuld)

Tak for tilbuddet, næh nu kan du ikke trække det tilbage, Angel skal jo
også træne noget bidetræning på et tidspunkt (not)

/Jens

Fra : Søs

Dato : 23-05-04 17:01

> Når du fanger skiderikken der har stjålet hunden. Vil du spise ham med
> pinde, eller spille Metallica for ham
>
> M.V.H.....Benny..

-hvad med at koge ham og fodre ham til hundene? ;)

MvH
Søs

Fra : MGA

Dato : 23-05-04 18:28

> -hvad med at koge ham og fodre ham til hundene? ;)
>

> MvH
> Søs

Det ville jeg ikke gøre - hunde har brug for sund og varieret kost -
røvhuller har sådan en grim bismag!

Mette

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-05-04 20:40

"MGA" <mga_ssinjin@yahoo.dk.dk> skrev i en meddelelse

> Det ville jeg ikke gøre - hunde har brug for sund og varieret kost -
> røvhuller har sådan en grim bismag!
>
> Mette

Hej Mette

Det er da ikke så underligt, at der er mere lort end lagkage. Der er trods
alt også flere røvhuller end der er bagere

M.V.H.....Benny..