kat i transportkasse - hvordan?
Fra : jytte jensen

Dato : 21-05-04 16:50

Med venlig hilsen
jytte jensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : JensenJS

Dato : 22-05-04 09:51

In article <40ae2535ea2aa@dk-fritid-dyr-kat.dk>,
merkur11KATTE@BAKKEesenet.dk says...

> Med venlig hilsen
> jytte jensen
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Kan du ikke nå at træne den, ved at smide et stykke legetøj OG mad ind i
kassen flere gange, når det så gælder nøjes du med at smide legetøjet
ind i kassen.

MVH JensenJS

Fra : Kate

Dato : 22-05-04 09:57

JensenJS <x@y.z> wrote in

> Kan du ikke nå at træne den, ved at smide et stykke legetøj OG mad
> ind i kassen flere gange, når det så gælder nøjes du med at smide
> legetøjet ind i kassen.
>
> MVH JensenJS

Hæ, den ville mine lugte hurtigt
Jeg har et par stykker som er forholdsvist nemme at få ind i kassen, en
som er et mareridt at få derind og den sidste har jeg ikke prøvet med
endnu, men hun bliver helt sikkert ikke sjov at få derind.
Når Johan eller Mowgli skal i kassen ta'r jeg dem bare og hold den fast
foran kassen, hver gang de forsøger at gå til siden sætter jeg dem hen
foran igen. På et tidspunkt, ret hurtigt, finder de ud af at de kun kan
gå ligeud, det gør de så og mens de vender sig i kassen smækker jeg
lågen Lante skal proppes derind, men han er heldigvis ikke-voldelig
så han bliver "bare" sur. Derimod er jeg ret overbevist om at jeg får
kamp til stregen med Donse!

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.