Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Vågen ingen
Fra : HKJ

Dato : 21-05-04 16:36

Jeg vil også være med fotos af den Brunskuldrede Våge (Den er heldigvis
rimelig samarbejdsvillig).

Portræt:
http://henrik.k.jensen.homepage.dk/zoo-1/DSC_3892.jpg

Flyvende:
http://henrik.k.jensen.homepage.dk/zoo-1/DSC_3872.jpg

Thor må dog ikke glemmes, den er også flot:
http://henrik.k.jensen.homepage.dk/zoo-1/DSC_3841.jpg

Og en lidt mindre fugl:
http://henrik.k.jensen.homepage.dk/zoo-1/DSC_4011.jpg

Fra : Tommy Jensen

Dato : 21-05-04 17:20

On Fri, 21 May 2004 17:35:57 +0200, "HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> wrote:

> [...]
>
>Flyvende:
>http://henrik.k.jensen.homepage.dk/zoo-1/DSC_3872.jpg
>
>Thor må dog ikke glemmes, den er også flot:

Det er flotte billeder. Jeg fik også taget et da Vågen føj direkte
over imod mig. Da ville jeg gerne have haft mere vidvinkel.

http://www.klein-jensen.dk/external/HarrisHawkIncoming2.jpg

MVH Tommy

Fra : HKJ

Dato : 21-05-04 17:41

"Tommy Jensen" <toj@worldonline.dk> wrote in message
> Det er flotte billeder. Jeg fik også taget et da Vågen føj direkte
> over imod mig. Da ville jeg gerne have haft mere vidvinkel.
>
> http://www.klein-jensen.dk/external/HarrisHawkIncoming2.jpg

Jeg syntes egentlig ikke du behøver mere widvinkel på billedet, men lidt
mere lys på vågen ville have været rart.

Og det er da lige før du har fået mig med på billedet.

Fra : Tommy Jensen

Dato : 21-05-04 18:00

On Fri, 21 May 2004 18:40:32 +0200, "HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> wrote:

>Jeg syntes egentlig ikke du behøver mere widvinkel på billedet, men lidt
>mere lys på vågen ville have været rart.
>
>Og det er da lige før du har fået mig med på billedet.

Ja det er jo det der sker

Fangede du Vågen da dyrepasseren kastede fodder op i luften og den
dykkede efter det?

MVH Tommy

Fra : HKJ

Dato : 21-05-04 18:08

> Fangede du Vågen da dyrepasseren kastede fodder op i luften og den
> dykkede efter det?

Jeg fik den lige før den dykkede, men billedet blev ikke godt:
http://henrik.k.jensen.homepage.dk/zoo-1/DSC_3881.jpg

Fra : Tommy Jensen

Dato : 21-05-04 18:16

On Fri, 21 May 2004 19:07:32 +0200, "HKJ" <xx.hkj.xx@mailme.dk> wrote:

>"Tommy Jensen" <toj@worldonline.dk> wrote in message

>Jeg fik den lige før den dykkede, men billedet blev ikke godt:
>http://henrik.k.jensen.homepage.dk/zoo-1/DSC_3881.jpg

Det blev da bedre end mine. Jeg fik et også lige før dykket og dernæst
et hvor den dykkede næsten lodret. Jeg stod bare lidt uheldigt fordi
jeg havde både træer og skyer på billedet så det blev undereksponeret
så vågen næsten falder i eet med træerne. Jeg skulle have haft en
vikel opad ligesom du havde. Nå men det må jeg bare prøve næste gang.

MVH Tommy

Fra : HKJ

Dato : 21-05-04 18:22

> [...]

> så vågen næsten falder i eet med træerne. Jeg skulle have haft en
> vikel opad ligesom du havde. Nå men det må jeg bare prøve næste gang.

Det er det gode ved zoo, det er muligt at prøve igen og igen og ...

Fra : Carina

Dato : 21-05-04 17:09

Det er bare rigtigt flotte billeder
hvad har du brugt af kamera til at tage dem med?
/Carina
www.aussies.dk

Fra : HKJ

Dato : 21-05-04 17:54

"Carina" <hybrid@aussies[f j e r n ).dk> wrote in message
> Det er bare rigtigt flotte billeder
> hvad har du brugt af kamera til at tage dem med?

En D70 og et 70-300 F4-5.5 ED (mit favorit zoo objektiv).

Sommerfuglen er dog med et Tamron 90 F2.8

Tamron objektivet er også ret sjovt at lege med, her er et par andre
billeder med det:

http://henrik.k.jensen.homepage.dk/zoo-1/DSC_2812.jpg

http://henrik.k.jensen.homepage.dk/zoo-1/DSC_3566.jpg (Desværre er skyggerne
fra flashlyset for kraftige).