Hvor er fejlen
Fra : Stephan Grooss

Dato : 21-05-04 12:18

Hjemmesiden http://totalstoned.1go.dk

Melder om at der en fejl med ";" i linje 142...

Men jeg kan bare ikke finde den, nogle der kan hjælpe der elelr
kender software som kan gå ind og debugge den ordnetligt?

->Stephan

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 21-05-04 13:17

Stephan Grooss <expoiser@hotmail.com> skrev bla:
> Hjemmesiden http://totalstoned.1go.dk
>
> Melder om at der en fejl med ";" i linje 142...

Smid en content type på og valider siden her
http://validator.w3.org/

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Per Rasmussen

Dato : 21-05-04 13:23

Stephan Grooss wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> Men jeg kan bare ikke finde den, nogle der kan hjælpe der elelr
> kender software som kan gå ind og debugge den ordnetligt?

Hej

Jeg fik ingen fejl i linie 142, men derimod fik jeg fejl et par
andre steder, hvor du har brugt :

så mangler der <tr> </tr> det sker et par gange.

PerR

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 21-05-04 14:09

On 21 May 2004 11:18:22 GMT, Stephan Grooss <expoiser@hotmail.com> wrote:

> Hjemmesiden http://totalstoned.1go.dk
>
> Melder om at der en fejl med ";" i linje 142...
>
> Men jeg kan bare ikke finde den, nogle der kan hjælpe der elelr
> kender software som kan gå ind og debugge den ordnetligt?

Jeg vil gerne hjælpe, men fejlen opstår _kun_ i IE, og det er _kun_ i IE
det lykkes dig at forhindre højreklik.
Sjovt nok, da de andre browsere egentligt også burde kløjs i det.
Er ikke sikker på, hvorfor du vil forhindre højreklik, for din kode
indeholder ikke noget fantastisk, som aldrig er set før. - Og derudover
har du nok også bemærket, at det ikke er noget problem, at se din kode
alligevel.

Drop det script, hvis du vil have hjælp.

Derudover så er det også ret træls, at man ikke kan se hvor dine links
fører hen, da du ændrer på statuslinien, - det virker dog heldigvis ikke i
_min_ browser.

--
Ryan Kristensen