MS Windows
briani 27239
Plads
Fra : Michael Nielsen

Dato : 21-05-04 11:52

Hej NG
Skulle lave en back-up af en DVD skive med nero, valgte placering osv. men
da jeg skulle bruge filen var den væk..... jeg har søgt uden resultat, - det
er så ikke dn store ulykke, men hvad værre er: pladsen på omkring 4 GB er
brugt, - nogle der har en forklaring på dette ??

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-05-04 13:45

Filen er formentlig skjult, så gå i Tools | Folder Options | View og
vælg at du også vil se skjulte filer.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 21-05-04 21:24

> Filen er formentlig skjult, så gå i Tools | Folder Options | View og
> vælg at du også vil se skjulte filer.

nej, der vises oxo skjulte filer, uden resultat....Ny ide ?