Router til forbrugsafregnet internet
Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 21-05-04 11:42

Hej.

I forbindelse med en god vens bestilling af Internet hos TDC lurer vi lidt
på om ikke det bedst kan betale sig at købe sin egen personlige router?

TDC skal have 599.- for deres standard router (link-sys) til en
forbrugsafregnet forbindelse på 256/128kB.

Nu er mit spørgsmål: Kan det ikke lade sig gøre at finde en router selv (med
indbygget firewall) til en pris et stykke under det TDC vil have?

I så fald, hvilket mærke skal vi kigge på? Er meget åbne overfor specifikke
modelnavne og lign. Eneste betingelser er, at der skal være indbygget
firewall i den og min. 2 porte.

Mvh

Morten Holberg.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-05-04 12:40

On Fri, 21 May 2004 12:41:44 +0200, "Morten Holberg Nielsen"
<holberg19@SLETDETTEofir.dk> wrote:

>Hej.
>
>I forbindelse med en god vens bestilling af Internet hos TDC lurer vi lidt
>på om ikke det bedst kan betale sig at købe sin egen personlige router?

Jo det kan det godt.

> [...]
>
>I så fald, hvilket mærke skal vi kigge på? Er meget åbne overfor specifikke
>modelnavne og lign. Eneste betingelser er, at der skal være indbygget

Du akn bruge alle Ethernet routere til TDC bredbånd.

Så vidt jeg ved at det denne router TDC bruger:

Du kan også kigge på en Dlink eller andre, til TDC webspeed sælger de
Dlink router til.