Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vedr. Rene Asmussen, fra abuse@cybercity.d~
Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 21-05-04 09:51

Jeg er en af dem, som fik nok af Rene og skrev til
abuse@cybercity.dk - her er hvad de skrev tilbage:

På bagrund af din og mange andre henvendelser, så har jeg
midlertidigt lukket kundens forbindelse og fremsendt ham vores
abonnementsbetingelser som skal tilbagesendes i underskrevet
form før linjen kan åbnes.

Jeg har endnu ikke været i stand til at træffe kunden, men når
det sker vil han blive oplyst om at såfremt han igen
tilsidesætter hensynet til andre på usenet, så vil Cybercity
afslutte kundeforholdet til ham.

Med ovenstående håber jeg at problemet permanent skulle være
være løst. Hvis det imod forventning ikke er tilfældet, så er
du velkommen til at skrive tilbage.

Mvh.

Jeg håber, at det hjælper på Rene's opførsel..

--
Stig
(remove the 'no's to send me mail)

Fra : Ole C

Dato : 21-05-04 09:59

"Stig H. Jacobsen" <usenet_dk2@nonogothix.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> du velkommen til at skrive tilbage.
>
> Mvh.
>

> Jeg håber, at det hjælper på Rene's opførsel..

Jeg tror der er "mange" som har modtaget en sådan mail, d.d... Sørgeligt det
skulle gå så vidt, men han bad vel egentligt selv om det.. Mest tragiske er
nok, at han ikke selv troede det ville gå så vidt... Når han kommer
"tilbage", kan vi jo kun håbe på han har ændret sin adfærd og denne gruppe
igen kan komme "på sporet"..

Mvh Ole

Fra : Kim Jensen

Dato : 21-05-04 10:01

> [...]
> abonnementsbetingelser som skal tilbagesendes i underskrevet
> form før linjen kan åbnes.
> Jeg håber, at det hjælper på Rene's opførsel..

Jeg er sikker på, at jeg ikke er den eneste der er dig (og andre)
taknemmelig for indsatsen.
Lad os få den gode stemning tilbage i gruppen.

Kim Jensen
// NewsCaster.dk // R2DVD.com // Port80.biz //

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 21-05-04 10:15

Kim Jensen wrote:

> Lad os få den gode stemning tilbage i gruppen.

Jeg synes ikke denne off-topic tråd er ikke befordrerne for en god
stemning, den minder om, at nogen har sladret til gårdvagten, og at
de lige skal blære sig med det...

Tråden og emnet hører kun hjemme i news:dk.admin.netikette

FUT: news:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 21-05-04 11:06

On Fri, 21 May 2004 11:14:53 +0200, Niels Ebbesen wrote:

> Jeg synes ikke denne off-topic tråd er ikke befordrerne for en god
> stemning, den minder om, at nogen har sladret til gårdvagten, og at
> de lige skal blære sig med det...

Det er slet ikke det, som det handler om - at skrive til en
abuse@ er for mig sidste udvej - og ikke noget, som jeg er stolt
af, men det var ligesom nødvendigt for at få slukket for Rene.

Jeg postede brevet fra CyberCity til info for gruppen om Rene,
siden mange har været generet af hans opførsel. Havde jeg kun
postet i den gruppe du foreslår, så havde foto-folket ikke set
det.

Derfor.

Og nu tilbage til foto-emnerne...

Fra : Den rigtige fotograf

Dato : 21-05-04 10:23

og hvornår har du så fået det svar???

--
min email virker ikke. Så det er ikke muligt at maile mig direkte
og billeder skal ses i en ramme på væggen og ikke på en skærm!!!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-05-04 10:29

Den rigtige fotograf wrote:
> og hvornår har du så fået det svar???

Jeg fik mit for en lille time siden..

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : lehd

Dato : 21-05-04 11:15

"Stig H. Jacobsen" <usenet_dk2@nonogothix.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er en af dem, som fik nok af Rene og skrev til
> abuse@cybercity.dk - her er hvad de skrev tilbage:
>

> Jeg håber, at det hjælper på Rene's opførsel..

Jeg har fulgt slaget gang fra sidelinien og har absolut selv meget dårlige
erfaringer med Rene Asmussen . Men jeg syntes efterhånden at alle
skriverierne omkring ham støjer lige så meget i gruppen som Rene's indlæg.
Så hvad med at slutte nu ?

--
mvh Kirsten Lehd
Admin for www.vejlenser.dk

Fra : C.Stensgaard

Dato : 21-05-04 11:29

Enig - forsoning brødre....

Følg opfordringen hér fra Kirsten

Claus Stensgaard

Fra : ChristianTC

Dato : 21-05-04 12:51

"C.Stensgaard" <kamisu@hotmail.com> wrote in message
> Enig - forsoning brødre....
>
> Følg opfordringen hér fra Kirsten
>
> Claus Stensgaard

100% enig Jeg er helt sikker på gruppen nok skal blive et godt sted at
være igen.

Mvh
Christian

Fra : www.analogfoto.dk / ~

Dato : 22-05-04 08:57

> [...]
>
> Med ovenstående håber jeg at problemet permanent skulle være
> være løst. Hvis det imod forventning ikke er tilfældet, så er

Hej

Må vi så kalde dig for "Overpissemyre" ?

Har i for øvrigt lagt mærke til at livet går videre, selv om René laver sjov
!

Og hvem mon der provokerer ham ?

--
Venlig hilsen / Best regards