Win2K og win98 i netværk
Fra : 5580

Dato : 21-05-04 08:40

Hej

Har 2 pc-ere den ene med w2k og den anden bærbar med win98.
Har delt mapper på begge maskiner og den stationære kan se / har adgang til
mapperne på den bærbare.
Men den anden vej går den ikke, jeg kan ikke se de delte mapper på win2k
pc-en. Nogen der har et godt tip eller et sted hvor den kan læses mere om
emnet

Karl

Fra : Jan

Dato : 21-05-04 08:53

Hej Karl,

Prøv at se på www.birkeholms.dk . Der er noget hjælp til noget netværk.

Jan

Fra : Anders Pedersen

Dato : 21-05-04 09:04

On Fri, 21 May 2004 09:39:55 +0200, 5580 wrote:

> [...]
> pc-en. Nogen der har et godt tip eller et sted hvor den kan læses mere om

Husk nu at windows 98 ikke kan se større mappenavne end 11 tegn
Er win 98 pcen på under netværk i nærheden
på win 2000 pcen
har du prøvet at søge efter wiun 98 pcen fra win2000 pcen

Og hvilken af pcerne har windows 2000 og 98

--
Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen