biobooking nede?
Fra : Martin Møller

Dato : 21-05-04 01:27

Er jeg den eneste der ikke kan komme ind på biobooking.dk?

--
/Martin Møller

- Ved svar via email - fjern SPAMFILTER i emailadressen.

Fra : GiWeo

Dato : 21-05-04 07:59

Virker i hvert fald nu

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Martin Møller

Dato : 21-05-04 10:14

GiWeo wrote:
> Virker i hvert fald nu

Jeg kan stadig ikke komme ind på siden. Får bare "siden kan ikke vises". Er
der nogen der har en ip adresse til siden?

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-05-04 12:34

Martin Møller wrote:

> Jeg kan stadig ikke komme ind på siden. Får bare "siden kan ikke vises". Er
> der nogen der har en ip adresse til siden?

129.142.30.34

Men det hjælper dig nok ikke meget, med mindre det er din DNS der er
problemet.

/David

Fra : Martin Møller

Dato : 21-05-04 20:21

David Rasmussen wrote:

> 129.142.30.34
>
> Men det hjælper dig nok ikke meget, med mindre det er din DNS der er
> problemet.
>
> /David

Hvis det er min dns der er problemet, hvem skal jeg så rette henvendelse
til?

Fra : Beeblebrox

Dato : 21-05-04 20:31

Martin Møller wrote:

> Hvis det er min dns der er problemet, hvem skal jeg så rette henvendelse
> til?

Bruger du tele2?

De har haft kanonproblemer med DNS (ligner i hvertilfælde meget) de
sidste par uger. Jeg havde 2 dage hvor jeg kun kunne besøge ganske få
udvalgte dk sites - og det endda når jeg var heldig.

Anyway; du skal kontakte din ISP (Internet Service Provider) for den slags!

Vh,
Claus

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-05-04 20:37

Martin Møller wrote:

> Hvis det er min dns der er problemet, hvem skal jeg så rette henvendelse
> til?

Din udbyder :)

Jeg går ud fra at du er på Windows (i teorien kunne du bruge Wine). Tryk
Startknap->Run/Kør og skriv "command" i feltet (uden gåseøjne) og tryk
enter. Så åbner der en kommando-prompt. Skriv i denne "tracert
biobooking.dk" (uden gåseøjne) og tryk enter. Så skulle du gerne se et
trace fra dig til biobooking.dk. Hvis det ikke virker, så er der noget
der er underligt.

/David

Fra : Martin Møller

Dato : 22-05-04 11:40

David Rasmussen wrote:

> [...]
> biobooking.dk" (uden gåseøjne) og tryk enter. Så skulle du gerne se et
> trace fra dig til biobooking.dk. Hvis det ikke virker, så er der noget

Jeg får timeouts.