Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
portræt foto
Fra : Ulf P

Dato : 21-05-04 00:46

Fra : Lars Troels

Dato : 21-05-04 09:11

Det kan godt være det her også er et led i en af de utallige kampagner
herinde, men jeg da gerne sige at jeg synes der er tale om et fantastisk
foto her. Virkelig flot.

Lars T.

"Ulf P" <ross@1234cool.dk> skrev i en meddelelse

http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=1757&sessionid=fcba491a9698cef0d7a563315a779f46

Fra : Mads

Dato : 21-05-04 09:22

On Fri, 21 May 2004 01:45:47 +0200, "Ulf P" <ross@1234cool.dk> wrote:

>http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=1757&sessionid=fcba491a9698cef0d7a563315a779f46

Ikke kønt at se på. Alt for hårde skygger hen over næse og hage.
Man kunne jo skære sig slemt på det næb hun har.

Desuden ser øjenbrynene ud som om de er lavet i Photoshop
bagefter og de sidder flere cm for lavt.

Fra : 2rb1

Dato : 21-05-04 13:51

Jeg må give dig ret Mads, men det her portrætfoto
http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=1278
er fanden galeme godt;0)

/2rb1

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 21-05-04 14:12

2rb1 wrote:

> Jeg må give dig ret Mads, men det her portrætfoto
> http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=1278
> er fanden galeme godt;0)

Tja, ideen er da god nok, men det er desværre rystet...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : 2rb1

Dato : 21-05-04 14:29

Ideen er ikke bare god, men billedet er også velgennemført. Hvis det obj.
var i fokus, ville man sidde og glo på det i stedet for ham.
Mvh. 2rb1

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 21-05-04 16:26

2rb1 wrote:

> Ideen er ikke bare god, men billedet er også velgennemført. Hvis det obj.
> var i fokus, ville man sidde og glo på det i stedet for ham.
> Mvh. 2rb1

Jeg er enig i, at kopositionen er god, og at forgrunden skal være
uskarp, men kik en ekstra gang, fotografens ansigt er ikke skarpt,
det er også lidt rystet eller bevægelsesuskarpt...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen