Andy Kaufman tilbage?
Fra : Vinnie Boombatz

Dato : 21-05-04 00:09

Tja, ifølge yahoo så er han vendt tilbage efter 20 år som død:
http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/040519/234/726q1.html

Manden har angiveligt en blog her:
http://andykaufmanreturns.blogspot.com/

Er det en hoax?

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 21-05-04 00:21

Vinnie Boombatz skrev:

> Er det en hoax?

Øh, ja!

--
Mvh. Peter

Fra : Vinnie Boombatz

Dato : 21-05-04 00:27

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> wrote in news:40ad3d94$0$3055
$14726298@news.sunsite.dk:

> Øh, ja!

Nå!

Fra : Kim2000

Dato : 21-05-04 08:45

> Øh, ja!

hvordan kan du være _så_ sikker? (Selvom det også er min opfattelse at det
er snyd)

mvh
Kim

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 21-05-04 09:04

Kim2000 skrev:

> hvordan kan du være _så_ sikker? (Selvom det også er min opfattelse
> at det er snyd)

En god hoax er så veltilrettelagt og minutiøst professionelt gennemført,
at selv kronisk skeptiske personer må indrømme, at det eneste
mistænkelige faktisk er, at alt passer perfekt. Dette er ikke nogen god
hoax.

Snopes beskriver udmærket hvorfor:
http://www.snopes.com/inboxer/hoaxes/kaufman.asp

--
Mvh. Peter

Fra : Peter B. Juul

Dato : 24-05-04 10:44

"Peter Bjerre Rosa" <usenet@filmsvar.dk> writes:

> [...]
> at selv kronisk skeptiske personer må indrømme, at det eneste
> mistænkelige faktisk er, at alt passer perfekt. Dette er ikke nogen god

Tværtimod: Kaufman var aldrig en stor fan af berømmelsen selv. Han ville
hellere lave fantastisk performance art end være filmstjerne. En blog
er tilpas low-key til at det kunne være ham.
--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 21-05-04 18:59

Kim2000 wrote:

> hvordan kan du være _så_ sikker? (Selvom det også er min opfattelse
> at det er snyd)

Hvis du var en genial komiker, som havde bluffet hele verden i 20 år og
skulle vende frygteligt tilbage, så ville du nok gøre lidt mere end at
starte en blog...

Hvis det var sket ordentligt, havde han gatecrashet Letterman, inviteret 3
piger på scenen til wrestling, pruttet marseillaisen og afsluttet med at
blive skudt ud fra studiet i en kanon.

--
http://www.imdb.com/name/nm1507094/

Fra : Kim2000

Dato : 21-05-04 19:22

> Hvis du var en genial komiker, som havde bluffet hele verden i 20 år og
> skulle vende frygteligt tilbage, så ville du nok gøre lidt mere end at
> starte en blog...

Jeg giver både dig og Peter Bjerre Rosa ret, det er ikke hverken orginalt
nok eller spændende nok og nyhedscentrene der har fortalt nyheden virker
heller ikke troværdige (medmindre der rent faktisk er rumvæsener, der sender
pressemeddelser ud til befolkningen). Men hvad kan ordet blog oversættes
med? Jeg har aldrig hørt udtrykket.

> Hvis det var sket ordentligt, havde han gatecrashet Letterman, inviteret 3
> piger på scenen til wrestling, pruttet marseillaisen og afsluttet med at
> blive skudt ud fra studiet i en kanon.

Udfra den der Man On The Moon film så lyder det mere sandsynligt

mvh
Kim

Fra : MP Jakobsen

Dato : 21-05-04 20:32

On Fri, 21 May 2004 20:22:20 +0200, Kim2000 wrote:

> Men hvad kan ordet blog oversættes
> med? Jeg har aldrig hørt udtrykket.

Web-Log ==> weBLOG ==> blog

internet-'dagbog'.

MP

Fra : PerX ...

Dato : 25-05-04 15:44

In article <Xns94F0BF5F587Fspamspamspameggsands@62.243.74.162>,
spamspamspam@eggsandspam.spam says...
> Tja, ifølge yahoo så er han vendt tilbage efter 20 år som død:
> http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/040519/234/726q1.html

Nej, ifølge "featureXpress" (som de abonnere på). Og featureXpress
formidler pressemedelser for hvem som helst hvis de kan betale.
Hvad med denne:

http://news.yahoo.com/news?tmpl=story&u=/040519/234/726km.html