Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotografer/skribenter søges
Fra : Tim Lerche Sørensen

Dato : 20-05-04 21:06

Jeg har lige genåbnet min hjemmeside, men mangler stadig noget stof på
siden.

Jeg har lavet et afsnit der hedder "gæstefotos", hvori jeg godt kunne tænke
mig at bringe forskellige essays/historier med billeder til. Der bliver ikke
lagt vægt på at billederne skal være fantastiske, mere på at tekst og
billeder tilsammen skal være interessante. Jeg ved ikke helt hvordan jeg kan
beskrive indholdet, men jeg håber at der måske er nogen her i NG der har
lyst til at komme med nogle forslag. Jeg forestiller mig sådan noget som
rejsebeskrivelser eller andre slags røverhistorier kunne være en idé.

Kig lige på min side www.35mmfilm.dk og skriv herefter til mig hvis det var
noget der kunne interessere dig.

Med venlig hilsen

35mmfilm.dk