Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder fra Kina og andre spændende stede~
Fra : Mads Pedersen

Dato : 20-05-04 16:38

Hej folkens,

Nu er det snart et år siden, jeg kom hjem fra eventyr med 2.000+ billeder i
bagagen. Jeg har tidligere slået på tromme for udstillinger med billeder fra
Rusland og Mongoliet. Men det er først i dag, jeg har fået taget mig sammen
til at lægge de sidste af de bedste billeder på garnet. Det er billederne
fra Kina.

Hvis der skulle være en enkelt eller to billedglade læsere derude, som endnu
ikke har set nogen af de nævnte udstillinger, har jeg lavet en samlet
udstilling med alle 255(!) billeder.

Trans-Siberian Railway Journey (alle billederne):
http://www.madspedersen.com/exhibition.php?exhibitionid=21

Moscow and More (kun Rusland):
http://www.madspedersen.com/exhibition.php?exhibitionid=22

Mongolia (kun Mongoliet):
http://www.madspedersen.com/exhibition.php?exhibitionid=23

Beijing and Beyond (kun Kina):
http://www.madspedersen.com/exhibition.php?exhibitionid=24

God fornøjelse!

// Mads
--
To contact me visit
http://www.madspedersen.com/index.php?content=contact.php

Fra : Svend Badehat Jensen

Dato : 20-05-04 17:34

Ser sgu godt ud det du har lavet her Mads.

"Mads Pedersen" <to.contact.me.visit.madspedersen.com@spam.free> skrev i en
meddelelse

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-05-04 18:10

Svend Badehat Jensen wrote:
> Ser sgu godt ud det du har lavet her Mads.

Hej René,

Du kunne ikke tænke dig at være så rar at overholde netiketten ?

Læs mere på www.usenet.dk :)

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Johnny Andersen

Dato : 20-05-04 19:44

Helt ærligt.....Manden roser nogle fotos en anden har lavet, og straks er
der en selvbestaltet "netbetjent", som kaster sig over ham, fordi han lige
havde glem at klippe......
Kan sku godt forstå at, rené griner af dig en gang imellem....

/Johnny

Ups....glemte at klippe...LOL

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-05-04 19:48

Johnny Andersen wrote:
> [...]
> havde glem at klippe......
> Kan sku godt forstå at, rené griner af dig en gang imellem....

Nu glemmer René altså at klippe hver gang, og har gjort det ved
hvert eneste svar han har postet...

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Tommy Jensen

Dato : 20-05-04 19:58

On 20 May 2004 18:48:23 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Nu glemmer René altså at klippe hver gang, og har gjort det ved
>hvert eneste svar han har postet...

Ja og jeg forstår derfor ikke at du orker at forsøge at få ham til at
ændre på det. Det er tydeligt at han ingen intentioner har om at ændre
på det så hvorfor ikke bare ignorere ham totalt? Hvis ingen reagerer
på hans indlæg så bliver han vel træt af det til sidst?

MVH Tommy

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-05-04 20:18

Tommy Jensen wrote:
> [...]
> på det så hvorfor ikke bare ignorere ham totalt? Hvis ingen reagerer
> på hans indlæg så bliver han vel træt af det til sidst?

Det hjælper i abuse-klager at kunne bevise at han er blevet
forklaret om netiketten ;)

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Johnny Andersen

Dato : 20-05-04 20:28

Hvis du ikke vil se på rené's "fejl", så put ham i kill filteret, så er du
over det......
Fatter ikke, at du vil bruge din tid på noget så ligegyldig, som om folk
klipper eller ikke.. Du kan bare lade være med at læse det du ikke bryder
dig om.....
Men nogen ser set åbenbart som deres mission i livet, at rette på
andre.......

FUT: dk.fritid.foto.intetsigende (håber TDC vil oprette den, så kan du
skændtes med dig selv....).. lol

/Johnny

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-05-04 20:54

Johnny Andersen wrote:
> Hvis du ikke vil se på rené's "fejl", så put ham i kill filteret, så er du
> over det......

Hvilket er pissenemt når han som idag har skiftet identitet og
emailaddresse 15 gange. (ok, mild overdrivelse).

> Fatter ikke, at du vil bruge din tid på noget så ligegyldig, som om folk
> klipper eller ikke.. Du kan bare lade være med at læse det du ikke bryder
> dig om.....

Du bedes venligst skrive under det citerede...

Det er jo altså ikke for sjov "reglerne" er sådan.

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-05-04 20:55

Johnny Andersen wrote:
> FUT: dk.fritid.foto.intetsigende (håber TDC vil oprette den, så kan du
> skændtes med dig selv....).. lol

Er det i øvrigt ikke ret fjollet at skrive FUT, når du ikke har
FUTtet ?

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Johnny Andersen

Dato : 20-05-04 21:21

Ordnung muss seine..lol...

1. Brug hans IP til kill filteret...
2. læs hvad jeg skrev..(svært at futte til en gruppe som ikke er
oprettet.....) - Er du total uden humor....
Måske er jeg fjollet, men jeg spilder ikke mit liv på, at rette på andre -
de er som de er, og det må de sku selv om... - tager folk som de er... alle
har deres svage sider - selv dig hans...

/Johnny

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 20-05-04 21:41

Johnny Andersen wrote:

> Måske er jeg fjollet, men jeg spilder ikke mit liv på, at rette på
> andre - de er som de er, og det må de sku selv om... - tager folk
> som de er... alle har deres svage sider - selv dig hans...

Ehmn, Johnny? Du har nu tre gange i denne tråd rettet på andre: Du har
protesteret over Hans' opførsel, præcis ligesom Hans har protesteret
over Renes opførsel.

At brokke sig over at andre brokker sig er også at brokke sig.

FUT til relevant gruppe.
--
JPEGCrops 0.6.15 beta - Tabsfri beskæring af JPEG billeder -
http://ekot.dk/JPEGCrops/

Fra : Johnny Andersen

Dato : 20-05-04 21:24

Ups...Glemte..
Hvis du ikke er tilfreds med min måde at citerer på er du naturligvis
velkommen til, at klage (TDC).
Hvis du ønsker, at klage vil jeg meget gerne giver dig min adresse - Gør det
nemmer for alle parter. Så sig bare til....

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-05-04 23:24

Johnny Andersen wrote:
> [...]
> Hvis du ønsker, at klage vil jeg meget gerne giver dig min adresse - Gør det
> nemmer for alle parter. Så sig bare til....

Nej det gider jeg ikke, men jeg har dog svært ved at forstå hvorfor
det er så svært for dig - og andre - at citere efter normen ?

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Fra : Pico

Dato : 20-05-04 20:16

Tommy Jensen wrote:

> [...]
> på det så hvorfor ikke bare ignorere ham totalt? Hvis ingen reagerer
> på hans indlæg så bliver han vel træt af det til sidst?

Så sandt, lad os prøve det.
Pico

Fra : Egon Slimfisk Hansen

Dato : 21-05-04 00:57

God idé lad os ignorere hinanden allesammen, det ville da være underholdende

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 20-05-04 22:04

Mads Pedersen wrote:

> [...]
> udstilling med alle 255(!) billeder.
>
> Trans-Siberian Railway Journey (alle billederne):

Hej Mads.

Det ser sgu rigtig flot ud. Stort arbejde du har gjort og ser ud til du
har haft en spændende tur.
Faldt lige over en stavefejl du måske vil have rettet - dog er den lidt
pudsig så måske skal den bare blive der

Du skriver:
"Another photo from the site of the Tomb of the Unknown Soldier. The
guard must stand to attention for one full hour before he is relived."

Relived = genoplevet eller noget i den stil. Der skulle nok stå relieved
(http://www.madspedersen.com/exhibition.php?function=largephoto&offset=2&exhibitionid=21&antalposter=255&photographerid=)
Rasmus Hansen
http://dualmono.com

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 20-05-04 23:29

Mads Pedersen wrote:

> Hvis der skulle være en enkelt eller to billedglade læsere derude, som endnu
> ikke har set nogen af de nævnte udstillinger, har jeg lavet en samlet
> udstilling med alle 255(!) billeder.

Hej Mads, jeg siger mange tak for kikket, der er mange spændende
billeder på dit site, det er jo rimmelig interessant, når folk
rejser ud i den store verden og skildrer den fotografisk.

Og dit site rummer jo så mange billeder, at det vil kræve flere
besøg at få gennemset det hele, så det har fået et bookmark.

PS: Du skal ikke ta' dig af, at der er nogen som har lavet en masse
Re'er, med off-topic palaver omkring netetikette, de har ikke fundet
ud af, at der findes en speciel gruppe til den slags...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Johnny Andersen

Dato : 20-05-04 23:41

Det må være dejlig, at være så klog/god fotograf, som dig Niels..Bare jeg
kunne når det i mit liv.........LOL

/Johnny

Fra : Skeptikeren

Dato : 21-05-04 07:02

>Beijing and Beyond (kun Kina):
>http://www.madspedersen.com/exhibition.php?exhibitionid=24
>
>God fornøjelse!
>
>// Mads
Flotte billeder og dejlig hurtig fremvisning.
Har du selv konstrueret hjemmesiden??

Jeg tror det er første gang, jeg ser en hjemmeside med så mange gode
billeder, uden at der er skrevet eet ord om teknikken bagved.

Keep up the good work