MS Windows
briani 27239
Højreklik på genvej i start menuen
Fra : Jacob

Dato : 20-05-04 16:36

Windows XP Pro med klassisk visning.
Jeg har på en eller anden måde fået deaktiveret højreklik til f.eks at se
egenskaber for en genvej i start menuen. Højre klik virker alle andre steder
undtagen i start menuen. Har nogen her et bud på hvad jeg skal ændre for at
få det til at virke igen. Det har virket men jeg ved ikke hvornår det holdt
op med at virke og hvad jeg har ændret. Måske noget i powertoys men jeg har
set alle indstillingerne i gennem flere gane nu uden at finde noget. Ud over
højre klikket på musen kan jeg heller ikke bruge applikationstasten på
genvejene.

OZ0TE Jacob

---

Fra : Jens Jensen

Dato : 20-05-04 17:00

Brug et gendannelsespunkt.

Fra : Jacob

Dato : 20-05-04 18:24

"Jens Jensen" <hansemannæluchter@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Brug et gendannelsespunkt.

Systemgendannelse er deaktiveret. Glemte at skrive det før.

OZ0TE Jacob

---

Fra : Jacob

Dato : 20-05-04 18:39

"Jacob" <dx-remove-@drnet.dk> skrev i en meddelelse

Virker nu. Man skal åbenbart ikke deaktivere træk/slip funktionen

OZ0TE Jacob

---