SØGES. Norsk Skovkat/Mainecoone Han kat.
Fra : ZIEGLER

Dato : 20-05-04 16:08

Hej
Vi står og mangler en Norsk Skovkat eller Mainecoone han. Den kan få et godt
hjem her, hvis i står og skal af med jeres kat. Den får eget harem her, med
fire hunkatte der skal passes op, en Mainecoone og tre Norske Skovkatte.
Vh. Lilli og John

Fra : Pia Nave

Dato : 20-05-04 16:56

ZIEGLER wrote:
> [...]
> fire hunkatte der skal passes op, en Mainecoone og tre Norske Skovkatte.

Hejsa

Jeg kan desværre ikke hjælpe med en maine coon.....den jeg har vil jeg
_absolut_ ikke af med Men prøv evt. at poste i dk.marked.privat.dyr.

Håber I finder en dejlig misbamse - det _er_ altså alle tiders race

--
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Mette B

Dato : 20-05-04 21:59

> [...]
> fire hunkatte der skal passes op, en Mainecoone og tre Norske Skovkatte.

Med venlig hilsen
Mette B
- Tøm kattebakken ved privat svar

Hej

Prøv at se på www.vildkat.dk der er både den ene og den anden race, der
søger nyt hjem

Mvh

Mette B

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 20-05-04 22:26

Mette B skrev
<Prøv at se på www.vildkat.dk der er både den ene og den anden race, der
søger nyt hjem >

Ja, men de er også alle kastrerede

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 21-05-04 10:34

">
> Ja, men de er også alle kastrerede

Mon det er en fertil de søger? ... de svarede jo ikke på spørgsmålene i
den tidligere tråd....

Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 21-05-04 10:53

Nina skrev
<Mon det er en fertil de søger? >

Ja man jo godt få en formodning om at det er en fertil
semilanghårs- kat de søger når de ikke ulejliger sig
med at svare på tidligere tråd.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : ZIEGLER

Dato : 21-05-04 14:48

Hej
Har faktisk prøvet at svare personligt, det virkede ikke. Vi er nye i det
her.

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 21-05-04 14:51

> Hej
> Har faktisk prøvet at svare personligt, det virkede ikke. Vi er nye i det
> her.

Hvad er det i ønsker leder efter?

Hilsen Nina