MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
xpi fil?
Fra : DonE

Dato : 20-05-04 15:23

Hejsa.
Hvordan kan man rediger i en xpi fil?
Hvilket program?
Grunden til mit Q er at jeg bruger Mozilla Thunderbird som
mail og news reader. Og jeg er lidt træt af at den ikke er
på dansk. Det tætteste jeg kan komme er en norsk sprogpakke.
Og det er sgu' lidt flad....

--
DonE
Erara humanum est.

Fra : Leony

Dato : 20-05-04 17:12

In news:40acbf62$0$5964$ba624c82@nntp03.dk.telia.net,
DonE typed:

> Hvordan kan man rediger i en xpi fil?
> Hvilket program?

Har du prøvet med notepad?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : DonE

Dato : 20-05-04 17:47

Leony wrote:

> In news:40acbf62$0$5964$ba624c82@nntp03.dk.telia.net,
> DonE typed:

> Har du prøvet med notepad?

Ja. Der er bare en masse underlig tegn.
Og selve filen fylder 1.5mb så der går en krig inden den åbnes.

--
DonE
Erara humanum est.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-05-04 19:21

DonE skriver:

> Grunden til mit Q er at jeg bruger Mozilla Thunderbird som
> mail og news reader. Og jeg er lidt træt af at den ikke er
> på dansk. Det tætteste jeg kan komme er en norsk sprogpakke.
> Og det er sgu' lidt flad....

Hvad med at melde dig til at lave en sprogpakke til netop Thunderbird'en
og få den offentligtgjort via Mozillas side ?

Så kunne du hjælpe andre samtidigt

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : DonE

Dato : 20-05-04 21:04

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Hvad med at melde dig til at lave en sprogpakke til netop Thunderbird'en
> og få den offentligtgjort via Mozillas side ?
>
> Så kunne du hjælpe andre samtidigt
>
> Klaus

I'm Game..........

--