Så er hvalpen i hus
Fra : Pwh

Dato : 20-05-04 15:08

Så fik jeg hentet min nye hund Angel (Rotte/lab) igår aftes,
hun sov på det meste af kørerturen på en time hjem, så det gik fint.
Tyson (Lab/Schæfer) var en lidt stor mundfuld for hende til at starte med
så hun måtte lige sætte ham på plads, mod mangler hun ikke det lille kræ
Idag har de så leget fint sammen, Tyson er meget forsigtig med hende og slæber
hele tiden sit legetøj over til hende så de kan lege trækkeleg. Så det tegner til at
blive rigtigt vellykket med en makkerinde til Tyson, han vil jo få rigtigt megen glæde
af hende når bare hun er blevet 3-4 mdr gammel, fysisk er der for stor forskel nu
til de rigtigt kan lege vildt sammen.

/Jens

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 20-05-04 15:16

Hej Jens

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Så fik jeg hentet min nye hund Angel (Rotte/lab) igår aftes,

Stort tillykke med hende, håber i får rigtig mange gode timer sammen.

Held og lykke

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Pwh

Dato : 20-05-04 17:26

> Stort tillykke med hende, håber i får rigtig mange gode timer sammen.
>
> Held og lykke
>
> Mange hilsner fra
>
> Bolette

Tak skal du have, jeg tror jeg selv for mere fornøjelse af hendes hvalpetid
end jeg gjorde af Tysons. Jeg slapper mere af nu når jeg bedre ved hvad der er i vente,
Tyson var min første hund så det var lidt overvældende at få sådan en lille purk dengang

/Jens

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 20-05-04 16:16

> [...]

megen glæde
> af hende når bare hun er blevet 3-4 mdr gammel, fysisk er der for stor

Hej Jens,

Tillykke med den unge dame. Og held og lykke herfra. Vi venter selv,
meget spændte til på lørdag. Da kommer vores lille uldtot hjem. Uha, det
er næsten ikke til at vente længere....

Mvh. Renate

Fra : Pwh

Dato : 20-05-04 17:21

> Hej Jens,
>
> Tillykke med den unge dame. Og held og lykke herfra. Vi venter
> selv, meget spændte til på lørdag. Da kommer vores lille uldtot hjem.

Tak skal du have, hvad er det for en hund i skal have.

> Uha, det er næsten ikke til at vente længere....

Hæ, man tæller sgu ligefrem timerne til sidst

/Jens

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 20-05-04 18:16

> Tak skal du have, hvad er det for en hund i skal have.

Det er en Samojed, en rigtig lille bamse.

> Hæ, man tæller sgu ligefrem timerne til sidst
>
> /Jens

Ja, det kender jeg godt. Jeg har nærmest talt timer de sidste tre uger.
Hvad er et liv uden hund? *S*

Mvh. Renate

Fra : Pwh

Dato : 20-05-04 18:47

> Ja, det kender jeg godt. Jeg har nærmest talt timer de sidste tre
> uger. Hvad er et liv uden hund? *S*
>
> Mvh. Renate

Næh, nu kan jeg sige "hvad er et liv uden 2 hunde" )
Held og lykke med din kommende hund.

/Jens

Fra : Karina og Christian

Dato : 20-05-04 19:40

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
[klip]
> Så fik jeg hentet min nye hund Angel (Rotte/lab) igår aftes,

Ih da - rigtig stort tillykke med hende. Der findes bare ikke noget som en
lille hvalp

Håber, I får rigtig mange gode stunder sammen hele storfamilien

Husk ENDELIG at få taget en helt masse billeder. Det er noget af det, man
tit glemmer, fordi man er så optaget, men som man bliver vildt glad for
bagefter, hvis man huskede det. Vi andre vil selvfølgelig - i det omfang det
er muligt - også gerne se billeder af guldklumpen.

Med venlig hilsen
Karina og Vaks,
der var verdens sødeste hvalp.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-05-04 16:36

> [...]

megen glæde
> af hende når bare hun er blevet 3-4 mdr gammel, fysisk er der for stor

Hej Jens

Så er det jo lige før du er blevet bessefar )
Tillykke med hende.

M.V.H.....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 21-05-04 19:07

> Hej Jens
>
> Så er det jo lige før du er blevet bessefar )
> Tillykke med hende.
>
> M.V.H.....Benny..

Hej Benny

Tak skal du have, men du ved med os to er det jo sådan
at vi ikke bliver gamle, vi bliver bare bedre )

/Jens

Fra : MGA

Dato : 23-05-04 10:31

BILLEDER!!!

Vi vil se billeder!

Mette

Fra : Pwh

Dato : 23-05-04 12:02

MGA wrote:
> BILLEDER!!!
>
> Vi vil se billeder!
>
> Mette

Det ville jeg da hjertens gerne, en 40-50 stykker
er det da blevet til allerede
Men jeg har ikke nogen hjemmeside hvor jeg kan vise dem,
og TDC's server afviser mine billeder hvis jeg prøver at poste
i dk.binaer ;-((

/Jens (der meget gerne modtager alternative forslag)

Fra : Martin Larsen

Dato : 23-05-04 12:20

> /Jens (der meget gerne modtager alternative forslag)

HEj Jens

hvad med www.megapixel.dk det er meget nemt at have med at gøre, har selv
lagt billeder af men vuf der .

Mvh Martin

Fra : Pwh

Dato : 23-05-04 13:02

Martin Larsen wrote:

> HEj Jens
>
> hvad med www.megapixel.dk det er meget nemt at have med at gøre, har
> selv lagt billeder af men vuf der .
>
> Mvh Martin

Jeg siger mange tak, jeg har nu oprettet et album som har linken
http://megapixel.dk/vis/album/5412

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-05-04 13:39

> Jeg siger mange tak, jeg har nu oprettet et album som har linken
> http://megapixel.dk/vis/album/5412
>
> /Jens

Ha Jens du er afsløret.....Du har været i Harald Nyborg efter
hundetæpper

M.V.H.....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 23-05-04 15:02

> Ha Jens du er afsløret.....Du har været i Harald Nyborg efter
> hundetæpper
>
> M.V.H.....Benny..

Dig kan man da heller ikke skule noget for, skal vi nu til
at kalde dig Sherlock Benny

/Jens

Fra : MGA

Dato : 23-05-04 17:17

> Dig kan man da heller ikke skule noget for, skal vi nu til
> at kalde dig Sherlock Benny
>
> /Jens

Damn hvor er de flotte - og kære!
Jeg er vild med det billede hvor de ligger i ske - og så det hvor man kan se
at Tyson var mindre end katten som hvalp - det er skønt!
Man kan næsten fornemme på billederne at Angel bliver passet på af Tyson -
jeg kan godt forstå du er glad for dem!

Tillykke med skønheden endnu engang

Mette