switch
Fra : Rene Bech

Dato : 20-05-04 14:41

Hej
Kan man få en "switch"(afbryder) som man kan koble sit netværk til og
afbryde manuelt ??

mvh
Rene

Fra : Hans

Dato : 20-05-04 16:48

Rene Bech wrote:
> Hej
> Kan man få en "switch"(afbryder) som man kan koble sit netværk til og
> afbryde manuelt ??

Køb en almindelig lan-switch og tænd og sluk på stikkontakten. Ganske
enkelt.

/ Hans

Fra : Thomas Bøjstrup Joha~

Dato : 20-05-04 20:09

> Kan man få en "switch"(afbryder) som man kan koble sit netværk til og
> afbryde manuelt ??

prøve at kigge hos blackbox

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-04 11:06

Rene Bech wrote:
> Kan man få en "switch"(afbryder) som man kan koble sit netværk til og
> afbryde manuelt?

Da jeg kan se at du har postet fra en Outlook Express, så går jeg ud
fra at du mener afbryde netværksadgangen mellem to Windows-PC'er?

Man kan deaktivere hardware i Enhedshåndtering...