Skærme
Fijala 3554
Erfaringer med Iiyama Pro Lite E481S-B
Fra : Error

Dato : 20-05-04 14:11

Hej gruPPe

Jeg er som mange andre her ved at finde den ultimative LCD skærm :)

Mine krav er:

19 tommer
S-IPS panel
Min opløsning: 1280 x 1024
DVI
Kontrast 400:1 min
Pris 4000-6000 kr.

Skal kunne bruges til både spil og windows/office og lidt billede
behandling.

Jeg har snart set på så mange mærker og været prad.de og denne gruppe
igennem 100 gange, for at høre om andres erfaringer.

Jeg er kommet frem til at Iiyama Pro Lite E481S-B er den skærm der
opfylder mine ønsker mest.

Jeg har svært ved at finde steder hvor skærmen er testet, er der nogen
der har et godt link til en test?

Og sidst men ikke mindst, hører jeg gerne andres erfaringer med denne
skærm og mærket i det hele taget.

vh
Rene