Kattekilling ønskes
Fra : slet c2

Dato : 20-05-04 11:49

Hej kattevenner!

Jeg ønsker mig en lillebror og legekammerat (han killing.)
Jeg hedder Felix og er 6 mdr og min mor siger jeg er hendes lille
missedreng, og det er jeg snart træt af.
Hun behandler mig som en lille baby.

Om sommeren få vi lov at løbe ude i naturen, da vi bor i en kolonihave.
Men om vinteren skal vi være inde for der bor vi i min mor og fars
lejlighed, og hun siger at det er alt for koldt at løbe ude.

Jeg har og 2 rigtig søde menneskesøstre på 9 og 14. De er gode til at lege
med og kæle med.
Min menneskesøster på 14 ser jeg næsten aldrig - for hun har fået en
kæreste - så jeg keder mig lidt.
Men jeg kan lære dig masser af triks også til hvordan man får fat på den mad
min mor har gemt væk.

Jeg kan selv komme og hente dig hvis du bor på sjælland og gerne i går.
Så skynd dig at skriv eller ring til min mor eller far, så vi kan lave lidt
fis og ballade.

P.S. Det er forbudt at tisse på gulvet indendørs og lave prutter på mors
gulvtæppe. Jeg selv var lidt længe om at lære det.

Miauuu fra Felix og
Karsten og Mai-Britt
tlf nr. 61678029

Fra : Sanni

Dato : 20-05-04 12:24

Min datters veninde har en kat som har fået "kongelige killinger" fordi de
er født d. 14.5.04
Hvis det er noget så mail gerne tilbage.
Der er både hunner og hanner.

Sanni

Fra : Anja Petersen

Dato : 20-05-04 14:04

Herinde er en masse killinger der søger nyt hjem :
http://www.heste-nettet.dk/markedspladsen/list.php4?f=22

Fra : slet c2

Dato : 21-05-04 08:37

Hej Sanni og Anja

Tak for jeres svar. Kongelige katte om 2 måneder det kunne vi ikke vente på.
Hestenettet har jeg forsøgt uden held.
Dog har vi i går aftes hentet en lille sød kattekilling.
Han har ligge og sovet hos mig hele natten. Dejligt.
Han er dog ikke helt så glad for sin storebror endnu.
Men det håber jeg han bliver om et par dage.

Tak for hjælpen alligevel.

Kattehilsner fra Mai-Britt (Felix og Woody)