Kattenavne med Q
Fra : Lene

Dato : 02-05-01 07:27

Hej med jer...

Min veninde skal købe en Hellig Birma killing. Hun har fået lov til selv
at være med til at bestemme killingens stambogsnavn.Men nu er det bare
det, at det er et Q-kuld, og vi har lidt svært ved at finde gode navne
med Q, som er til at sige ( hvis hun finder et godt navn, skal
stamnavnet nemlig også være dens kaldenavn ). Så hvis I har nogle gode
ideer ville det være dejligt. Det skal nok lige siges, at det er en
hunkilling hun skal købe : -)...

Mange hilsner fra Lene

Fra : Denise

Dato : 02-05-01 07:56

Hej

Der er disse links, hvor man kan finde nogle.
http://www.petrix.com/catnames/w.html
http://www.bowwow.com.au/index.asp

Hilsen Denise

Fra : DK. True Trust

Dato : 02-05-01 09:28

Hej Lene
Her er et rigtig godt link til navneforslag :
http://home.online.no/~rsvensse/reicatname.html
Der er mange forslag på navne med Q, håber du kan bruge det.
Mange miauuer fra Birgitte samt alle kattene i
www.truetrust.dk

Fra : Ken Madsen

Dato : 02-05-01 10:23

Hvad med Qisser

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 02-05-01 12:05

d. 02/05/01 8:27 skrev Lene på Lene_lock@post.cybercity.dk i artiklen
> [...]

> stamnavnet nemlig også være dens kaldenavn ). Så hvis I har nogle gode
> ideer ville det være dejligt. Det skal nok lige siges, at det er en

Hvad med Queenie?? (En fertil hunkat hedder så vidt jeg ved "Queen" på
engelsk)
--
Mange hilsner fra Ann R

Fra : Grit Wessel

Dato : 02-05-01 16:23

> Min veninde skal købe en Hellig Birma killing. Hun har fået lov til selv
> at være med til at bestemme killingens stambogsnavn.Men nu er det bare
> det, at det er et Q-kuld

Qassandra
Quantana
Quana
Qithara
Quota
Quintessa
Quillie

--
Grit Wessel
Ginkgo Norske Skovkatte

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-05-01 19:09

queenie - "dronningen" ;)))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 02-05-01 22:56

Hvad med Q

Hihi, skal ikke udtales dansk, men på engelsk. Dem der har set Star Trek ved
hvad en Q er
En almægtig race

Bare et lidt anderledes forslag, men måske bedst til en hankat ??

- Mette

Fra : Camilla Scharff

Dato : 02-05-01 23:22

Hmmm - det får nu mig til at tænke på James Bond...

Camilla

Mette B. Rahm <gillian@dk-gillian.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Bn%H6.3540$T22.216115@news010.worldonline.dk...

Fra : Lene

Dato : 03-05-01 06:21

Mange tak for alle jeres forslag, som jeg har sendt videre til min veninde

Mange hilsner fra Lene