Hjælp til Barebone-World.dk
Fra : jakob wolff

Dato : 20-05-04 10:34

Hvis i prøver at gå ind på barebone-world.dk kan i se hvordan min
website ser ud. Nu er spørgsmålet, vil en af jer hjælpe med at
gøre sitet lidt pænere.

Her tænker jeg på at få sitet

Lidt mere overskueligt.
Bedre Farver.
Sitet skal passe bedre til alle opløsninger.
Smartere Menuer og Knapper.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Per Rasmussen

Dato : 20-05-04 10:48

jakob wolff wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
>
> Lidt mere overskueligt.
> Bedre Farver.
> Sitet skal passe bedre til alle opløsninger.

Som en start kan du sætte en doc-type ind, og derefter validere
siden, som siden er nu, giver et valideringsforsøg en masse fejl.

Men for at vende tilbage til dit spørgsmål, så hører den slags
spørgsmål vel nærmest til ovre i ris og ros.

PerR

Fra : jakob wolff

Dato : 20-05-04 10:56

Skal lige siges at jeg laver sitet i frontpage.

Er der evt. en som vil hjælpe med følgene ting.

Fra : jopa

Dato : 21-05-04 11:42

--
Mvh. John