Skærme
Fijala 3554
Acer AL2021
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-05-04 09:55

HEJ

Er der nogen der har set nogen seriæse test af denne skærm, som jo er
forholdsvis billig set i lyset af at det er en 20" og kan kører i
1600*1200. Spørgsmålet er så om det er det værd...

Eller skal man vente et år eller 2 på at købe en LCD skærm, hvis man
næsten ikke kan undværre 1600*1200 opløsningen?

Jeg har prøvet at køre i 1280*960 på min samsung 900SL+ i en uges tid,
og synes ikke jeg kan vende mig til den væselig forringelse af
opløsningen som jo er på 1280*1024 på de næsten alle 17,18,19 LCD
skærme.

Har også lige kigget på http://hardware.no/art.php?artikkelid=6565 men
kan i kke lige finde nogen forhandere i Danmark.