Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Opera 7.5
Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 20-05-04 07:41

Jeg ville lige prøve Opera 7.5 og gik ind på min homebank og kunne slet
ikke så forbindelse. Den skriver: Setting up secure connection. Sidens
adresse er https://www.sparnord.dk Lige nu har den stået i 12 min og har
ikke kunnet connecte. Er der nogen her der sige hvad der er galt? Har Sun
java 1.4.2_03. Jeg mener at den har virket i Opera 7.0. Virker i både
Mozilla 1.6 og 1.7 og i IE 6.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 20-05-04 10:55

Jens Stadsgaard skrev:

> [...]
>adresse er https://www.sparnord.dk Lige nu har den stået i 12 min og har
>ikke kunnet connecte. Er der nogen her der sige hvad der er galt?

Måske at du har en bank der bruger noget programmel hvor det er
tilfældigt om Opera understøttes? Sådan er det med de store
systemer. Hvis en eller anden anden browser virker, er det fint
nok, men de bruger kun kræfter på IE.

--
Bertel

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 20-05-04 18:37

On Thu, 20 May 2004 11:55:29 +0200, Bertel Lund Hansen wrote:

> [...]
> tilfældigt om Opera understøttes? Sådan er det med de store
> systemer. Hvis en eller anden anden browser virker, er det fint

Så må jeg tage til takke med det, de har lavet det hele om her i foråret,
så alle browsere skulle kunne bruges og ikke kun IE. Jeg tror nu der er
noget TLS forbindelsen der er galt med, men jeg har ikke forstand på det.
Jeg vil forsætte med at brug Mozilla. Det var egentlig kun for at prøve
Opera 7.5. og måske i fremtiden bruge den istedet.

Fra : Steen Jensen

Dato : 20-05-04 19:20

Jens Stadsgaard <jensstadsgaaard@post.invalid> wrote in

> Så må jeg tage til takke med det, de har lavet det hele om her i foråret,
> så alle browsere skulle kunne bruges og ikke kun IE.

Min bank har osse haft lidt bøvl med andre browsere end IE, men efter
banken lavede om på hjemmesiden, fungerede den med Opera (vel at mærke, når
man husker at acceptere pop-op vinduer).

Efter at have opdateret til Opera 7.5 har jeg igen problemer med at få
netbanken til til at fungere, så min løsning er at sætte IE til at starte
på netabanken, og udelukkende bruge IE til netbank, og ikke andet.

--
Steen
Email minus 2