.Mac er forbedret
Fra : Henrik Münster

Dato : 19-05-04 23:27

Har I set det nye .Mac? Er det ikke bare smart. Det bedste ved at bruge
Mac er, at alt hvad Apple laver, det er bare elegant.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michel Christensen

Dato : 20-05-04 00:24

On 5/20/04 12:26 AM, in article 1ge26ih.msdlpm1ap50lsN%henrik@muenster.dk,
"Henrik Münster" <henrik@muenster.dk> wrote:

> Har I set det nye .Mac? Er det ikke bare smart. Det bedste ved at bruge
> Mac er, at alt hvad Apple laver, det er bare elegant.

Jeg holder mig nu til SpyMacs alternativ, der i øvrigt er gratis :)

/michel

Fra : Morten Lind

Dato : 20-05-04 04:05

Michel Christensen <michelc@spymac.com> wrote:

> Jeg holder mig nu til SpyMacs alternativ, der i øvrigt er gratis :)
>
> /michel

Hej Michael
Vil du være rar at fortælle mig, hvordan den fungerer - nu har jeg været
med fra begyndelsen, og jeg kan ikke gennemskue, hvordan man f.eks.
benytter mailkontoen?

Uanset hvad jeg gør, kommer jeg hen til min kontoinformation/-profil, og
aldrig andet?

M.

Fra : Morten Lind

Dato : 20-05-04 05:52

Morten Lind <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote:

> [...]
> benytter mailkontoen?
>
> Uanset hvad jeg gør, kommer jeg hen til min kontoinformation/-profil, og

Undskyld Michel
Du behøver ikke - havde overset noget(udover dit navn, sorry)
M.

Fra : Morten Lind

Dato : 20-05-04 04:06

> Har I set det nye .Mac? Er det ikke bare smart. Det bedste ved at bruge
> Mac er, at alt hvad Apple laver, det er bare elegant.

Ja da - det er flot
M.

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 23-05-04 19:10

> Har I set det nye .Mac? Er det ikke bare smart. Det bedste ved at bruge
> Mac er, at alt hvad Apple laver, det er bare elegant.

Undskyld! Men hvad er det lige der er så smart?

Stig Leerbeck
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-05-04 22:28

Stig Leerbeck <wannabee@post5.tele.dk> wrote:

> Undskyld! Men hvad er det lige der er så smart?

Det er blevet meget hurtigere og nemmere at bruge, der er nye smarte
iCards og den slags. Og så er det bare meget brugervenligt og flot at se
på, som det altid er med Apple. Jeg bruger ofte webmail og iCard fra
arbejdet og fremmede computere med min .Mac-konto, og det er blevet
meget bedre med færre museklik, når man skal rundt, hurtigere log-in og
lignende forbedringer.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 24-05-04 06:23

Henrik Münster wrote:

> Har I set det nye .Mac? Er det ikke bare smart. Det bedste ved at bruge
> Mac er, at alt hvad Apple laver, det er bare elegant.

Jo, da. Det er sikkert meget smart, bortset fra at det er dyrt. Nu har
jeg en gratis prøveperiode hos .mac og bagefter dropper jeg det og
skifter sikkert til spymac.

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 24-05-04 14:41

Martin Jørgensen <unoder.spam@spam.jay.net> wrote:

> bortset fra at det er dyrt

alt er relativt: Du får (en gang imellem brugbart) oven i hatten tilgang
til software - fuld version. Der kommer ting dryppende hen ad vejen for
at blive liggende et par måneder eller mere.

Og integreationen er fin mellem de enkelte ting. Men ok - 800 pr år er
ski da mange penge.... jeg har prøvet et år i januar 2005 - til den tid
revurderer jeg.

Og jeg synes forbedringen er en fremgang - pga funktionalitet såvel som
design

venlig hilsen

Martin

-- and don't forget to boogie