wordperfect
Fra : Hanne Hertzog

Dato : 19-05-04 23:10

Kan ma stadig hente en gratis version af wordperfect?
I tilfælde hvor?

Jeg har forgæves ledt for en MacBruger.
vedkommende bruger syst. 8.6, men skal åbne en gammel database i vist nok
ver. 3.x?

På forhånd tak, hvis det lykkes at få hjælp

Venlig hilsen
Hanne

WWW.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 20-05-04 00:07

Hej Hanne

Man kan ikke længere hente den hos Corel selv, men jeg mener, der er et
site, hvor man stadig kan hente den ned, men det er desværre en af de
links, jeg har mistet.

Men kommer det til at knibe, så kontakt mig lige off-list på min
netscape adresse, Jeg har både Corel WordPerfect 3.5E og WordPerfect
3.0DK med en hel del forskellige ordbøger og andre gode ting og sager, -
makroer, templates m.m..

Jeg har også den helt gamle WordPerfect Works 2.1(US), men den kører
ikke godt på PPC maskiner.

Et tip.... WordPerfect 3.5E behøver ingen reg.nr., men hvis man har et
sådant og taster det ind, er der nogle 'dimmed' funktioner, der
frigøres, så den virker som en alm. fuld 3.5 version.

mvh. Erik Richard

<KMLDenmarkNOSPAM@netscape.net>

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 20-05-04 09:17

Hanne Hertzog <hanne@enterpol.dk> wrote:

> Kan ma stadig hente en gratis version af wordperfect?
> I tilfælde hvor?

Her:
<http://acmfiles.csusb.edu/corel/wpmac.html>

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...
BEWARE OF OWNER !

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 20-05-04 10:16

kajc@ofir.dk (kaj christiansen) writes:

> [...]
>Never Mind the Dog...
> BEWARE OF OWNER !
>Contact: Replace dk with com, and ofir with myrealbox

Tusind tak, det var lige hvad jeg manglede. Desværre har manden ikke
netforbindelse. men jeg må se om jeg kan finde ud af at tage det ned en
dag
hilsen Hanne

WWW.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark

Fra : Robert J. Widenmann

Dato : 24-05-04 03:04

> [...]

> Tusind tak, det var lige hvad jeg manglede. Desværre har manden ikke
> netforbindelse. men jeg må se om jeg kan finde ud af at tage det ned en

Du kan downloade den sidste version af WP for Mac på
ftp://ftp.r8ix.com/WP-L_Stuff/WordPerfectKit.sit og få hjælp på
WP-L@r8ix.com. WP bruges stadigvæk af mange og til en vis grad også
udvikles.

Jeg har en kopi af pakken (en slags-gør-det-selv pakke der indeholder
såvel v. 3.5e plus alt hvad der skal til for at upgradere til V4.0), og
sender den gerne.

Det er kun lige nu, at jeg har læst tråden, altså det sene svar.
--
Bob- purge Plus

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 20-05-04 10:20

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@nospam.dk> writes:

> [...]
>sådant og taster det ind, er der nogle 'dimmed' funktioner, der
>frigøres, så den virker som en alm. fuld 3.5 version.

hej Erik,
Ja, det anede mig, at du havde sådan noget liggende. Jeg kan se, at på den
adresse jeg fik opgivet af kaj, der er der ikke templates med. men manden
har desværre ikke netforbindelse.

Kan han ringe tl dig?
Du kan i tilfælde smide dit tlf.nr i en privat mail til mig?

Tak for hjælpen
hilsen Hanne

WWW.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 21-05-04 00:54

Hej Hanne

Sender dig en mail....
mvh. Erik Richard

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 21-05-04 00:54

Hej Hanne

Sender dig en mail....
mvh. Erik Richard

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 24-05-04 10:49

mariPLUSbob@plusadsl.dk (robert j. widenmann) writes:

> [...]
>sender den gerne.
>
>Det er kun lige nu, at jeg har læst tråden, altså det sene svar.

Tak Bob,

Jeg sender dig en mail privat på et tidspunkt. Det er jo ikke til mig selv.

venligste hilsener Hanne

WWW.macbruger.dk
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark