Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rene - stop nu - du skader dig selv
Fra : C.Stensgaard

Dato : 19-05-04 22:42

Der er sgu ikke nogen der kan tage dig seriøst efter alt dette. Du ødelægger
det for dig selv.

Du terroriserer fundatset for dette forum - du mister al den respekt som du
har opbygget gennem de sidste år. Hvad får du ud af dét. Jeg spørger dig på
den pæneste måde jeg kan - Rene?

Læg låg på - og begynd at vise lidt positiv format istedet !

Claus

Fra : Den rigtige fotograf

Dato : 19-05-04 22:45

jeg ved ikke om der er nogen der har tænkt på, at der er en der skriver i
hans navn, for at netop skade ham.

Man kan jo næppe tro at en seriøs fotograf som ham igennem mange år, vil
skrive sådan i en debat.

--
min email virker ikke. Så det er ikke muligt at maile mig direkte
og billeder skal ses i en ramme på væggen og ikke på en skærm!!!

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 20-05-04 07:44

Hej

Den rigtige fotograf wrote:
> jeg ved ikke om der er nogen der har tænkt på, at der er en der skriver i
> hans navn, for at netop skade ham.

Så bruger de allesammen hans PC. Alle indlæg er kommet fra samme IP og
samme ADSL pulje. De bruger i øvrigt præcis samme mail system ned helt
til mindste sub-build-version.

> Man kan jo næppe tro at en seriøs fotograf som ham igennem mange år, vil
> skrive sådan i en debat.

Han havde nok bare indtaget for meget fremkaldervæske.

Kender du mig ikke og jeg står i din adressebog, så slet mig venligst.

Fra : Jan Emil Christianse~

Dato : 20-05-04 07:45

> Han havde nok bare indtaget for meget fremkaldervæske.

Uden spøg - var jeg hans gode ven ville jeg sku kigge til ham. Noget hænger
slet ikke sammen.

Jan

Fra : C.Stensgaard

Dato : 20-05-04 08:21

Vi er enige Jan,

Faktisk så har tanken strejfet mig om han er gået i hundene....så håber jeg
at der er nogen omkring ham, så han kan få lidt opbakning.

Fra : Michael Laudrup

Dato : 20-05-04 17:30

He he .. tak for bekymringerne Men jeg er ikke gået i hundene eller
andet, og jo det er den rigtige Rene Jeg tager såmænd bare lidt gas på
dette forum, for at se hvor lidt der egentligt skal til for hidse folk op
Imponerende resultat ikke ?

- René (denne gang alias Michael "Verdens bedste fodboldspiller nogensinde"
Laudrup

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 20-05-04 19:24

On Thu, 20 May 2004 18:30:17 +0200, Michael Laudrup wrote:

> [...]
> andet, og jo det er den rigtige Rene Jeg tager såmænd bare lidt gas på
> dette forum, for at se hvor lidt der egentligt skal til for hidse folk op

Du skulle seriøst overveje en psykolog eller psykiater.

Så vidt jeg forstår, så er det ikke lige frem første gang, at du
har opført dig "anderledes"..

Den professionelle hjælp kan hjælpe dig med, at forstå hvad jeg
mener med "anderledes".

Held og lykke med det hele, ihvertfald.

--
Stig
(remove the 'no's to send me mail)

Fra : Claus Hastrup

Dato : 20-05-04 21:44

"Michael Laudrup" skrev i en meddelelse
> [...]
> andet, og jo det er den rigtige Rene Jeg tager såmænd bare lidt gas på
> dette forum, for at se hvor lidt der egentligt skal til for hidse folk op

Dit resultat er kun delvis imponerende. Der er nogen, der har brugt tid og
energi på at svare på en del af dine spørgsmål - fordi de ikke lige var med
på, at du af uransagelige årsager skulle teste gruppens generelle
tolerancetærskel.

Så det kan ikke hidse mig synderligt op, at du overdrysser gruppen med din
"humor" - men hold dem evt. i gummibådsgenren, så folk ikke fristes til at
svare seriøst.

--
Claus Hastrup (Brian Laudrup hø hø)

Fra : C.Stensgaard

Dato : 20-05-04 22:09

Til René - or whom ever it may concern.

Jeg synes faktisk du tager så stygt pis på denne gruppe, at du burde indse
at vi faktisk forsøgte at hjælpe dig, for du har i længere tid udvist en så
graverende personlighed, at man med rette kunne være lidt bekymret.

Nej nu kender jeg dig ikke, kan du så svare - men faktisk så synes jeg ikke
at du fortjener denne "omsorg" - som du så lemfeldigt henkaster til det mest
vanvittige vås....

Men på bundlinien René - hvis du er ved dine sansers fulde 5 - som du jo
indikerer at du er, så please please with sugar on top - cut the crap
!!!!!!!

Claus Stensgaard

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 20-05-04 11:41

"Jan Emil Christiansen" <info@webmasteren.dk> skrev i en meddelelse

> Uden spøg - var jeg hans gode ven ville jeg sku kigge til ham. Noget
> [...]
+++++++++++++++++++++

Jeg tror bare, at han trænger til et stort glas kasketmedicin, af den
kraftige slags.

--
Mvh. Jørgen Nielsen
E-Mail jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-05-04 10:19

"Den rigtige fotograf" <denrigtigefotograf@ofir.dk> wrote in message

> jeg ved ikke om der er nogen der har tænkt på, at der er en der skriver i
> hans navn, for at netop skade ham.

Det er vist kun René selv, der benytter den slags beskidte tricks.

--
-Jens B.

Fra : Michael Laudrup

Dato : 20-05-04 17:33

He he .. ja ja .. igen en der følger strømmen og bare taler om ting han ikke
aner en skid om. Du kender ikke mig, sååååå cut the crap ....

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-05-04 17:48

"Michael Laudrup" <bent@burg.dk> wrote in message

> He he .. ja ja .. igen en der følger strømmen og bare taler om ting han
ikke
> aner en skid om. Du kender ikke mig, sååååå cut the crap ....

Det gør ondt, når kæresten skrider, ikke?

--
-Jens B.

Fra : Mads

Dato : 21-05-04 00:16

On Thu, 20 May 2004 18:48:07 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Det gør ondt, når kæresten skrider, ikke?

Nå, har Rene fået amputeret den højre hånd ?

Ka han så ikke bare lære at bruge den venstre istedet ?

Fra : Finn Pind

Dato : 21-05-04 00:50

Er din kæreste skredet ?