MS Windows
briani 27239
Opdatering af XP-PRO
Fra : Karen & Bjarne

Dato : 19-05-04 22:38

Er der nogen der har et bud på hvorfor mine opdateringer on-line af Windows
XP-pro mislykkedes - hver eneste gang også de vigtige opdateringer?

mvh
Bjarne

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 19-05-04 22:51

Karen & Bjarne skriver:

> Er der nogen der har et bud på hvorfor mine opdateringer on-line af Windows
> XP-pro mislykkedes - hver eneste gang også de vigtige opdateringer?

Hvordan mislykkedes ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : hcma

Dato : 19-05-04 23:27

"Karen & Bjarne" <nogen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Windows
> XP-pro mislykkedes - hver eneste gang også de vigtige opdateringer?

Måske dette:
http://www.hcma.dk/win_update_probs/win_update_prob2.htm
eller dette:
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#ikke_installere
m v h
hcma

Fra : webfactor

Dato : 22-05-04 23:48

"hcma" <hcma@has.dk> wrote in message

> "Karen & Bjarne" <nogen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Jeg tror der er Virus i din computer en ligger i system 32 så vil Microsoft
ikke opdatere,find og slet filen.En virus der hedder Agobot det er den der
angriber Microsoft Update
www.webfactor.dk

Fra : Karen & Bjarne

Dato : 23-05-04 10:48

Hej Frank

Ved du hvad filen evt. kan hedde? - "agobot" var ikke at finde.
mvh
Bjarne