C.S.I. Miami
Fra : Ukendt

Dato : 19-05-04 22:21

Hej NG

I C.S.I. Miami her til aften spillede et nummer jeg gerne vil finde kunstner
på.

Det var lige efter Horatio Caine havde interwievet hende den skyldige. Det
er et stille nummer, og det er en mandlig sanger, med en kvindelig på det
der måske er omkvædet..
Her er den smule af teksten jeg fik fat i.

I've been picking up the pieces from the broke down life
I'v been feeling like a lovechild alone and scared inside
if the voices in my head.....you......
I don't know wich way to go to lead myself back home, my way back home

Wake up slowly now your dream
Wake up slowly now your dream
Wake up slowly now your dream

Det er noget i den retning. Håber virklig der er en der kan hjælpe.
På forhånd tak :)

Thomas R

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-04 22:36

Her vist fundet teksten selv, men mangler kunstner og titel. Stod ikke der
hvor jeg fandt teksten.

wake up slowly, now you're dreaming
wake up slowly, now you're dreaming

It's a good life, well it's better than the future
take a slow dive, along the cold and winding river to the door
To the door
I've been picking up the pieces from a brokedown life
I've been feeling like a little child alone and scared inside
If the voices in my head bother you I'll turn it down
I don't know which way to go to lead myself back home
My way back home, yeah

Wake up slowly now you're dreaming
Wake up slowly now you're dreaming
Wake up slowly now you're dreaming
Wake up slowly now you're dreaming

Wake up, wake up
Wake up, wake up, wake up
Wake up number 37
Wake up number 37
For the first time you can see yourself believing
All the clear signs like a path descending inwards
There's a ringing in your ear from the strange and hollow voice
if your eyes were always flashing just right before your life
Maybe things have changed enough you can rest your head
we don't know which way to go to lead ourselves back home
Our way back home, yeah

Håber det hjælper mere.

mvh

Thomas R.

Fra : Søren Blom

Dato : 19-05-04 23:01

"Thomas R." <thoritSNAWLAjubiimail.dk> skrev
> Her vist fundet teksten selv, men mangler kunstner og titel. Stod ikke der
> hvor jeg fandt teksten.
>
> wake up slowly, now you're dreaming
> wake up slowly, now you're dreaming

Kan ikke lige løse gåde for dig, men måske hjælpe dig og andre på vej, da
jeg har lagt noget af lydsporet fra serien ud som MP3, håber at det er det
rigtige stykke, men lydt på http://blom.dk/filer/CSI.mp3 så håber jeg at
andre har svaret til dig.

Filen fylder godt 1 MB
--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-04 09:41

> [...]
> jeg har lagt noget af lydsporet fra serien ud som MP3, håber at det er det

Hej Søren

Ja det er lige nøjagtig det rigtige nummer.
Tak for din ulejlighed.

Mvh

Thomas R.

Fra : Søren Blom

Dato : 22-05-04 16:49

"Thomas R." <thoritSNAWLAjubiimail.dk> skrev

> Hej Søren
>
> Ja det er lige nøjagtig det rigtige nummer.
> Tak for din ulejlighed.

Det var så lidt, jeg lader filen blive læggende til du har fundet ud af hvem
det er, så kontakt mig lige når du har styr på det, for så fjerner jeg filen
derefter.
Har du evt. prøvet at spørge i en engelsk gruppe om musik?

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-04 16:23

> [...]
filen
> derefter.
> Har du evt. prøvet at spørge i en engelsk gruppe om musik?

Jeg skal nok give besked når jeg har et svar.
Nej jeg har ikke spurgt andre steder. Mit engelske er ikke helt så godt som
det burde være :)

mvh

Thomas R.

Fra : Peter G

Dato : 22-05-04 17:57

<"Thomas R." skrev:

> Det var lige efter Horatio Caine havde interwievet hende den skyldige.
> Det er et stille nummer, og det er en mandlig sanger, med en kvindelig
> p† det der m†ske er omkv‘det..

Hvad hed episoden?

--
Regards, Peter.
Toppost[ers|s] and other annoying elements will be killfiled in silence.

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-04 16:25

"Peter G" <PeterG@despammed.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Now playing | Last played:
> Satriani, Joe [Is There Love In Space?] - Gnaahh

Hej Peter

Jeg ved ikke hvad episoden den hed, men det må have været episode 81.

Mvh

Thomas R.

Fra : Peter G

Dato : 23-05-04 19:16

<"Thomas R." skrev:

> Jeg ved ikke hvad episoden den hed, men det m† have v‘ret episode 81.

Paydirt.

"Wake Up #37" by King Black Acid

http://www.kingblackacid.com/

--
Regards, Peter.
Toppost[ers|s] and other annoying elements will be killfiled in silence.
Now playing | Last played:
Satriani, Joe [Is There Love In Space?] - Searching

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-04 20:45

> [...]
> Now playing | Last played:
> Satriani, Joe [Is There Love In Space?] - Searching

Mange tak for at du har løst problemet for mig. Så må vi bare se om det er
muligt at få fat på nummeret.

Mvh

Thomas R.

Fra : Peter G

Dato : 24-05-04 08:28

<"Thomas R." skrev:

> Mange tak for at du har l›st problemet for mig. S† m† vi bare se om
> det er muligt at f† fat p† nummeret.

Findes på lydsporet til "The Mothman Prophecies"

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-04 15:46

> Findes på lydsporet til "The Mothman Prophecies"
>
> --
> Regards, Peter.

Mange tak :)
CD'en er bestilt.