Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rene har blitt gal?
Fra : Helge Olsen

Dato : 19-05-04 22:05

Eller har han bare drukket for mye absinth?

/Helge

Fra : Brokkesen

Dato : 19-05-04 22:07

Tror han er blevet bidt af en skovflort

Fra : Helge Olsen

Dato : 19-05-04 22:09

"Brokkesen" <nope@llll.dk> wrote in message
> Tror han er blevet bidt af en skovflort

Sant nok, på skrøpelige barnekropper har sånne bitt en ganske heftig
virkning

/Helge

Fra : Bo Bjerre

Dato : 19-05-04 22:09

"Helge Olsen" <urytr@byfragrpu.arg> wrote in message
> Eller har han bare drukket for mye absinth?

-skarpt set. Jeg tror desværre hans tilstand ikke kan bedres med omtalte
"naturlægemiddel"

Bo //

Fra : Ole C

Dato : 19-05-04 22:13

"Bo Bjerre" <post@sidebanenFJERNES.dk> skrev i en meddelelse

> "Helge Olsen" <urytr@byfragrpu.arg> wrote in message
>
> -skarpt set. Jeg tror desværre hans tilstand ikke kan bedres med omtalte
> "naturlægemiddel"
>
> Bo //

Ja, han er gal, men ikke specielt klog... han tror, at han kan gemme sig
under forskellige navne og fiktive mails - Men denne her lyver detsværre
aldrig: X-Trace: news.cybercity.dk 1084829362 10907 217.157.179.135 (17 May
2004 21:29:22 GMT)

Endnu en klage sendt til abuse@cybercity.dk Have fun ! Og held og lykke med
at finde ny ISP..

Ole

Fra : Brokkesen

Dato : 19-05-04 22:17

"Ja, han er gal, men ikke specielt klog... han tror, at han kan gemme sig
> under forskellige navne og fiktive mails "

Hmmm hvis nogen ønskede at gemme sig, mon ikke de havde valgt at gemme deres
IP også ??

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-05-04 22:22

Ole C wrote:

> [...]
> aldrig: X-Trace: news.cybercity.dk 1084829362 10907 217.157.179.135 (17 May

Hva' har du ikke plonket IP 217.157.179.135, eller det er måske
teatertorden, når du annoncerer at folk ryger i dit kill-filter...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Helge Olsen

Dato : 19-05-04 22:13

"Bo Bjerre" <post@sidebanenFJERNES.dk> wrote in message

> "Helge Olsen" <urytr@byfragrpu.arg> wrote in message
>
> -skarpt set. Jeg tror desværre hans tilstand ikke kan bedres med omtalte
> "naturlægemiddel"
>
> Bo //

Jeg mente vel heller at det har blitt forverret. Det er vel få som har klart
å øke sine prestasjonsevner ved hjelp av nevnte stimuli :)

/Helge

Fra : Humorsen

Dato : 19-05-04 22:22

?? De sagde eller humor og latter skulle klare det .... altså Det skide
læger, man kan da heller ikke regne med dem i dag

Fra : Casper Bang

Dato : 19-05-04 22:11

> Eller har han bare drukket for mye absinth?

Jeg har sendt en klage til abuse at cybercity dot dk, og håber at de vil
tage sig af problemet...
Det her er jo det rene spam, og ødelægger den fredelige stemning der var i
gruppen for bare et par uger siden, da jeg kom her første gang :(

Jeg futter til dk.admin.netikette

FUT: news.dk.admin.netikette

Fra : Deaster

Dato : 19-05-04 22:12

Casper Bang wrote:

> [...]
> Det her er jo det rene spam, og ødelægger den fredelige stemning der
> var i gruppen for bare et par uger siden, da jeg kom her første gang

Jepski, har også sendt en klage afsted.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Tommy Jensen

Dato : 19-05-04 22:14

On Wed, 19 May 2004 23:10:45 +0200, "Casper Bang"
<webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> wrote:

> [...]
>Det her er jo det rene spam, og ødelægger den fredelige stemning der var i
>gruppen for bare et par uger siden, da jeg kom her første gang :(

Jeg har også sendt en klage til abuse, så forhåbentlig gør de noget
ved ham.

MVH Tommy

Fra : Helge Olsen

Dato : 19-05-04 22:12

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> wrote in
message news:40abcd57$0$1354$bc7fd3c@news.sonofon.dk...

> [...]
> Det her er jo det rene spam, og ødelægger den fredelige stemning der var i
> gruppen for bare et par uger siden, da jeg kom her første gang :(

Selv ser jeg det som underholdning. Blir det for mye er det jo mulig å
filtrere. Men jeg skjønner at folk kan bli irritert i samme grad som jeg
blir underholdt :)

/Helge

Fra : Brokkesen

Dato : 19-05-04 22:19

Netop Det er netop pointen Humor intet andet, folk er sgu for
ærekære

Og forståelse af ironi skal man helt til Norge for at finde Tak for det

Fra : Helge Olsen

Dato : 20-05-04 00:00

> Netop Det er netop pointen Humor intet andet, folk er sgu for
> ærekære
>
> Og forståelse af ironi skal man helt til Norge for at finde Tak for
det

Synes dere dansker er flinke med ironi også jeg. Rent generelt må jeg også
få påpeke at det er mange folk her som er utrolig flinke med kamera og
photoshop. Oftest er denne gruppen veldig informativ for meg som absolutt
legmann innen det fotografiske, og iblandt er den en kilde til underholdning
som ellers bare gjenfinnes i "George Preddy"s postinger om Sigma/Foveons
overlegenhet over ethvert annet digitalkamera på markedet. Det virker som om
idioti alltid kommer til samme nivå som Monthy Python. Man bare MÅ le

/Helge

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 19-05-04 22:21

Casper Bang wrote:

> [...]
> Det her er jo det rene spam, og ødelægger den fredelige stemning der var i
> gruppen for bare et par uger siden, da jeg kom her første gang :(

Tror også han er (blevet) gal, men lidt mærkeligt at Cybercity ikke har
lukket ham endnu. Det skrev de til mig i morges at de ville gøre. Håber
snart det bliver effektureret.

Rasmus Hansen
http://dualmono.com

Fra : Humorsen

Dato : 19-05-04 22:33

Kan de ikke

"Rasmus Vestergaard Hansen [9000]" <bidsk@-FJERN-yahoo.com> skrev i en
meddelelse news:FcQqc.8955$MM5.5643@news.get2net.dk...

Fra : TommyBoy

Dato : 20-05-04 08:17

Kunne faktisk godt ligne begyndende skizofreni. Det starter altid i det små.
Interessant er også at bemærke hans interesse for psykologi med hans
alieas'er "Mahler vs. Piaget"...